יום השואה | פודקאסט

לא שמעתם? יש רק דרך אחת להעביר את השבת ברוגע

בשבוע שבין ימי זיכרון לעצמאות, וכשהשמש בשמיים, עולה החשק להאזין להסכתים (פודקאסטים) משובחים • בין החיים עצמם לחובה לזכור - תוציאו אוזניות ותגבירו • פודקאסט לשבת • האזינו

בנימין נתניהו, פודקאסט לשבת / עיבוד תמונה: אפרת לוי
בנימין נתניהו, פודקאסט לשבת / עיבוד תמונה: אפרת לוי

חזית המדע | הפרק המסריח

חשבתם פעם איך הריחות משפיעים עלינו? והאם ניתן לאמן את עצמנו להריח או להפסיק להריח? גלי וינריב מספרת לנו עוד סיפור מפתיע על הטבע שלנו, והפעם על חוש הריח, שמנהל לנו את החיים מבלי ששמנו לב.
פרק עם ניחוחות. האזנה חובה!

גלובסטוק | הנכדים זוכרים

80 שנה מאז פרוץ מלחמת העולם השנייה וסביר שלא נשמע היום עדויות ממקור ראשון. בפרק מיוחד של "גלובסטוק" לכבוד יום הזיכרון לשואה ולגבורה אנו מביאים את סיפוריהם של ניצולי השואה, דרך עיניהם של נכדיהם וילדיהם.
מסמך אנושי מרתק. להאזין בכדי לזכור ולא לשכוח

גלובסטוק | השבעת הכנסת ה-21: "תחזיק יותר זמן משאנחנו חושבים"

כמה סימבולי שבשבוע שאנו זוכרים את הנספים ביום השואה, מושבעת הכנסת ה-21,וזאת לאחר מערכת בחירות עמוסת השמצות. מה מצפה לנו בכנסת הנוכחית? האם הקואליציה הצרה תצליח להעביר חוקים? האם נראה אופוזיציה לוחמת? טל שניידר, הכתבת הפוליטית והמדינית של "גלובס" הייתה במשכן וחזרה עם תובנות והפתעות.
מומלץ להאזין בדרך לארוחת השבת, כי אבא בטוח ישאל מה דעתנו על בני גנץ

עוד פודקאסט לסטארטאפים | דניאל קרפ, מנהל ההשקעות של סיסקו

בסטראט-אפ ניישן כמו שלנו אנחנו אוהבים להציג בגאווה לאן הגענו ב-71 שנותינו. אז תכירו את דניאל קרפ, מודל לחיקוי בעבור סטארטפיסטים מתחילים. בגילו הצעיר הוא כבר דירקטור מנהל ההשקעות והרכישות של סיסקו בישראל ובאמריקה הלטינית. מה הסיכוי שהסטראט-אפ שלכם הוא הרכישה הבאה של סיסקו?
מומלץ להאזנה בשישי אחה"צ, לעצום עיניים ולחלום בגדול

קטע כלכלי | קרדיט חברתי - חלק ג' - מערכת הכסף

תהיתם פעם למה דווקא הבנקים קשורים לטביעה שלנו במינוסים? לפי ראשי תנועת האשראי החברתי, הם האשמים הבלעדיים. ד"ר אושי שהם-קראוס מסביר לנו בפשטות ובקלילות, בחלק השלישי והאחרון של הפרק "קרדיט חברתי" מה מערכת הפיננסים מרוויחה מכך, ומה עלול לקרות אם לא נתעורר בקרוב.
האזנה מומלצת לאלו שרוצים להבין בכלכלה, אבל מסתבכים עם מונחים ומספרים

■■

מערכת "גלובס" מציעה להאזין לפודקאסט שבחרתם עם אוזניות במהלך ריצה, בחיבור למערכת השמע בזמן הנהיגה או על ספיקר בזמן טיגון שניצלים והכי טוב: ללחוץ על כפתור Follow באפליקציות הפודקאסטים השונות, כדי שלא תפספסו עוד פרק נהדר מבית היוצר של "גלובס".