תמ"א הריסה ובנייה בהרצליה: 58 דירות במקום 24 דירות

הדיירים יקבלו דירה שתהיה שלוש קומות מעל דירתם הישנה וכן מחסן ומרפסת

סיפור הדיירים:

"זה נמשך המון זמן, מספרת נציגת הדיירים. "התחלנו לגלגל רעיון של חיזוק הבניין, והתחלנו לשכנע שכנים. השכנים לא רצו תמ"א 38/1, ואז חזרו אלינו מרינובו בהצעה לקדם הריסה ובנייה. כשהגשנו לעירייה תוכניות גילינו שהיו התנגדויות של שכנים אבל זו לא הייתה מהמורה רצינית, כי כל השכונה בהתחדשות עירונית.

התקשורת של החברה עם הנציגות הייתה טובה. אנחנו 24 דירות בשני בניינים, וכשיש 24 יהודים יש 48 דעות. גם יש אצלנו דירות גג ואנשים לא היו מוכנים לוותר עליו. בסוף נמצא פתרון יצירתי שבעלי דירות הגג ממשיכים לקבל נתח מתוך הגג, וגם היזם מקבל פנטהאוז שיוכל למכור. הסוד הוא בהתפשרות של כל הצדדים, שכולם יהיו מרוצים. גם בין הדיירים לבין עצמם וגם בין הדיירים לחברה". 

התמורה ליזם:

היזם יבנה דירות בשני בניינים בני 7 קומות וימכור 34 דירות חדשות. שטח הדירות החל מ-80 מ"ר.

התמורה לדיירים:

הדיירים מקבלים דירה חדשה בבניין חדש, שלוש קומות מעל דירתם הנוכחית. הדירות החדשות יהיו בשטח של 125 מ"ר, כלומר תוספת של 20% בגודל הדירה הבנוי. בנוסף יקבלו מרפסת בשטח 14 מ"ר, מחסן ושכר דירה לתקופת הפינוי.

חניה:

בבניין החדש יהיו שתי חניות לכל דירה.

לו"ז:

עובדים על הפרויקט כבר יותר משלוש שנים. הפרויקט עבר אישור ועדה מקומית ונמצא בשלב השלמות להיתר בנייה. אכלוס עד כ-2.5 שנים.

מיקום: הרצליה. רחוב הדר 46-48
היזם: רינובו בע"מ
אדריכל הפרויקט: דרור רימוק אדריכלים
המצב הקיים: 2 בניינים בני 3 קומות הכוללים 24 דירות, ביניהן דירות 4 חדרים ודירות גג בשטח של כ-90 מ"ר. בבניינים יש מעלית וחניות.