מג'יק רוכשת את PowWow האמריקאית בעסקה המוערכת בסכום של 15-20 מיליון דולר

מג'יק, המפתחת פתרונות לפיתוח ואינטגרציה, היא חברה שחלק מרכזי באסטרטגיה שלה הוא ביצוע רכישות • הרכישות האחרונות שביצעה היו רכישת השליטה בחברה הישראלית ראש-טוב ורכישת Futurewave Systems מארה"ב • החברה צפויה לפרסם השבוע את דוחות הרבעון הראשון של 2019

חברת התוכנה מג'יק רוכשת את החברה האמריקאית PowWow, בעסקה שלפי הערכות תגיע ל-15-20 מיליון דולר. מג'יק, המפתחת פתרונות לפיתוח ואינטגרציה, היא חברה שחלק מרכזי באסטרטגיה שלה הוא ביצוע רכישות, לרוב קטנות יחסית, והרכישות האחרונות שביצעה היו רכישת השליטה בחברה הישראלית ראש-טוב תמורת 20.6 מיליון דולר, ורכישת Futurewave Systems מארה"ב תמורת 3 מיליון דולר, בשנים 2016-2017. בסוף 2018 היו למג'יק בקופה כ-114 מיליון דולר, לאחר שבמהלך השנה היא גייסה כ-35 מיליון דולר בהנפקה שבה השתתפו גופים מוסדיים מישראל, ובעלת השליטה במג'יק, חברת פורמולה מערכות.

חברת PowWow שנרכשת כעת מפתחת פלטפורמת פיתוח Low-Code בשם SmartUX, אשר לפי הודעת מג'יק "מגדירה מחדש את הטרנספורמציה הדיגיטלית בזירה הארגונית", ומפשטת תהליכים ארגוניים בכך שהיא מאפשרת העברת תהליכים עסקיים קיימים לדפדפן ולאפליקציות מובייל.

במג'יק מציינים שהפלטפורמה של PowWow מאפשרת לארגונים להאיץ תהליכי מודרניזציה. הפתרון שלה מאפשר לארגונים להעביר את האפליקציות העסקיות שלהם למובייל ולאינטרנט באופן פשוט ויעיל ולהשיג מודרניזציה וייעול של תהליכים עסקיים.

במג'יק מספקים נתונים שלפיהם שוק פלטפורמות הפיתוח ב-Low-Code צפוי לגדול מ-3.8 מיליארד דולר ב-2017 ל-21.2 מיליארד דולר ב-2022, גידול שמשקף צמיחה שנתית ממוצעת של 41%. לפי אתר האינטרנט של PowWow, החברה נוסדה ומנוהלת על-ידי ג'ונתן קפלן, והמשקיעים בה כוללים את OurCrowd - קרן השקעות ישראלית, שמאפשרת גם השקעה באמצעות גיוס המונים.

"אנו מברכים על הצטרפותה של פלטפורמת SmartUX מבית PowWow לפורטפוליו הפתרונות של הקבוצה", אמר גיא ברנשטיין, מנכ"ל מג'יק. "השקעה זו מהווה צעד חשוב באסטרטגיה של מג'יק ותורמת למיצובה בשוק פלטפורמות הפיתוח. פעילות הטרנספורמציה הדיגיטלית הולכת וגדלה באופן מואץ, וארגונים בכל העולם מחפשים פתרונות מהירים לביצוע טרנספורמציה דיגיטלית, המפחיתים את הצורך בהחלפת התשתית הטכנולוגית הקיימת.

"בזכות השילוב של פרדיגמת ה-Low-Code החזקה של מג'יק יחד עם פלטפורמת PowWow, מג'יק מציעה ללקוחותיה הקיימים והפוטנציאליים פורטפוליו מקיף וחדשני של פתרונות ושירותים, המספקים מענה ישיר לביקוש הגבוה לסביבת עבודה דיגיטלית, וגאה להיות חלק מתהליך זה".

מג'יק  נסחרת בנאסד"ק ובת"א לפי שווי של 448 מיליון דולר. החברה צפויה לפרסם השבוע את דוחות הרבעון הראשון, ואנליסטים מצפים שתציג בדוחות הכנסות של 75.9 מיליון דולר ורווח נקי Non-GAAP בסך 14 סנט למניה.