"נתניהו עסק באופן אישי ברכישת וילה סמוכה לשלו עבור פאקר וביקש סיוע במימון שיפוץ הבריכה"

אמנון אברמוביץ', פרשן חדשות 12, חשף אמש ב"אולפן שישי" את עדותה של הדס קליין, העוזרת האישית של ארנון מילצ'ן, בתיק 1000 ובה התייחסות מפורטת ליחסים בין משפחת נתניהו למיליארדים ג'יימס פאקר וארנון מילצ'ן • עפ"י העדות, שרה נתניהו דרשה מקליין לספק לבעלה מעיל, קצף גילוח וסיוע בשיפוץ בריכת השחייה בקיסריה • רה"מ: "כתבה רצופה שקרים; נגיש תלונה למשטרה על ההדלפות מהחקירה"

בנימין נתניהו וג'יימס פאקר / צילום: אמיל סלמן, "הארץ"; ורויטרס
בנימין נתניהו וג'יימס פאקר / צילום: אמיל סלמן, "הארץ"; ורויטרס

פרשן חדשות 12 אמנון אברמוביץ' חשף אמש (ו') בתוכנית "אולפן שישי" חלקים מעדותה של הדס קליין, העוזרת של ארנון מילצ'ן, במשטרה במסגרת תיק 1000, שבו נאשם ראש הממשלה בנימין נתניהו בקבלת טובות הנאה. העדות מתמקדת ביחסים שבין המיליארדרים ג'יימס פאקר וארנון מילצ'ן לבין משפחת נתניהו.

על-פי הפרסום של אברמוביץ', קליין סיפר במשטרה כי מילצ'ן הכיר את פאקר לנתניהו בקיץ 2013. "פאקר הוקסם מנתניהו. משפחת נתניהו הוקסמה מהאפשרות לנצל אותו"' אמרה.

עוד סיפרה קליין בעדותה כי "פאקר רכש את הווילה הצמודה לזו של משפחת נתניהו, ברחוב הדר 71 בקיסריה. נתניהו עסק באופן אישי ברכישה עם מתווך נדל"ן חרדי שהביא עמו... משפחת נתניהו דרשה שיהיה מעבר חופשי בין הווילות. השב"כ התנגד בתוקף. משפחת נתניהו ביקשה וקיבלה מפאקר מפתח".

עוד סיפרה קליין כי בערב יום הזיכרון לחללי צה"ל בשנת 2016, התקשרה אליה שרה נתניהו ואמרה: "אנחנו מאוכזבים מכם. אתם לא מוכנים לשפץ לנו את הבריכה. החשב אישר לנו 70 אלף שקל. אנחנו רוצים את הקבלן שלכם. של מילצ'ן ופאקר. הוא מוכן לעשות מחיר עלות של 120 אלף שקל. ביבי עושה כל-כך הרבה למען האזרחים, אז הקבלן יכול לוותר על 50 אלף" (או שאתם, פאקר ומילצ'ן, תשלימו את הסכום לקבלן).

על-פי הפרסום של חדשות 12, קליין העידה כי ראש הממשלה נהג לשחות בבריכה של פאקר. "מדוע לא בשלכם?", שאלה קליין את שרה נתניהו. "שלנו לא מחוממת, וזה נורא יקר לחמם", ענתה נתניהו והוסיפה, על-פי העדות: "השפית שלכם, המזרחית, עושה אוכל חריף. ואנחנו מבקשים שתעשה אוכל יותר אירופי".

במקרה אחר שמופיע בעדות התקשרה שרה נתניהו לקליין בשעה אחת בלילה שלפני הלווייתו של שמעון פרס ז"ל, ודרשה שיסיעו מיד מקיסריה לירושלים קצף וסכין גילוח עבור ראש הממשלה, מפני שהכבישים ייסגרו לרגל ההלוויה. "ביבי אוהב את הקצף ואת הסכינים של פאקר", אמרה נתניהו.

קליין שאלה את שרה נתניהו מדוע שלא יקנו אותם באחת החנויות בירושלים, ונענתה: "זה נורא יקר. אתם רוצים שראש הממשלה יופיע לא מגולח ללוויה? בגללכם הוא יופיע לא מגולח ללוויה". לפי הדיווח, בבוקר הסיע נהגו של מילצ'ן קצף וסכין גילוח מקיסריה לירושלים.

הפרסום של אברמוביץ' כולל בקשה של שרה נתניהו כי מילצ'ן ופאקר יקנו לראש הממשלה ובהמשך גם לה מעיל של המותג "קולומביה" לרגל יום הנישואים שלהם; וכן דין ודברים בין אשת ראש הממשלה לקליין באשר לאירוח הבן יאיר נתניהו ביאכטה של פאקר, לאחר שראש הממשלה ביטל את נסיעתו.

עוד העידה קליין לפי הדיווח כי לאחר שמצבו הבריאותי של פאקר הידרדר, ראש הממשלה ביקש ממנה את הטלפון של הרופאה של פאקר, התקשר לקבל פרטים על מצבו ונענה בשלילה.

כמו כן מתארת קליין בעדותה (על-פי הפרסום בחדשות 12) מקרה שבו שרה נתניהו התקשרה אליה ואמרה: "אני עובדת שליש משרה. לא מאשרים לי יותר. בגללך יפטרו אותי". ראש הממשלה, שדיבר בעצמו עם קליין, אמר, לפי הפרסום: "שרה אישה מופלאה. תעשי כל מה שהיא מבקשת. תפסיקי להיות בצד של התקשורת. תפסיקי להיות שמאלנית".

לשכתו של ראש הממשלה ובנו יאיר נתניהו הכחישו אתמול בנפרד את הפרסום. מטעם ראש הממשלה נמסר בתגובה: "כתבה רצופת שקרים שכל מטרתה להמשיך ברצח האופי של משפחת נתניהו. הציבור לא קנה את זה לפני הבחירות ולא קונה את זה כעת.

"עם זאת, איננו יכולים לעבור בשתיקה על מבול ההדלפות מתוך החקירות, גם כשהן רצופות שגיאות, דבר שמהווה עבירה שדינה עד שלוש שנות מאסר. עד היום הגשנו ליועמ"ש תביעות על למעלה מ-100 הדלפות, ובכוונתנו להגיש תלונה גם על זו ועל כל הדלפה שתבוא. מתי המשטרה תתחיל סוף-סוף לחקור אפילו אחד מהפשעים הללו?".

*** חזקת החפות: היועץ המשפטי לממשלה המליץ להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בתיק 1000, אולם כתב האישום בכפוף לשימוע טרם התקיים. על כן נתניהו הוא בגדר חשוד בלבד בפרשה, הוא מכחיש את המיוחס לו, ועומדת לו חזקת החפות.