תמ"א 38 ברמת השרון: "מקווים שנצליח להיכנס למכסה של העירייה"

דיירי הבניין ברחוב ויצמן 12 בעיר מנסים לקדם פרויקט הריסה ובנייה כבר תשע שנים • העירייה קבעה מכסה של 1,500 דירות חדשות בהתחדשות עירונית, והם מקווים שיספיקו לקבל היתר לפני שתיגמר המכסה

סיפור הדיירים:

אחת מבעלות הדירות בבניין מספרת: "אנחנו כבר תשע שנים בעניין. היו שישה דיירים שהתנגדו, אבל בסופו של דבר דברים הסתדרו. זה תמיד קשה למבוגרים, ואצלנו היה קשה כי יש שני סוגי דירות, וכל אחד הסתכל מה השכן השני קיבל, ולא מה הוא קיבל. כרגע אנחנו מחכים לאישור העירייה, ומקווים שנצליח להיכנס למכסה של העירייה, כי ברמת השרון הייתה החלטה של העירייה על 1,500 דירות חדשות בלבד בהתחדשות עירונית".

התמורה ליזם:

תוספת של 25 דירות (סה"כ 43 דירות) ב-8 קומות, ביניהן דירות 4-5 חדרים (כ-120-160 מ"ר), פנטהאוזים 5-6 חדרים (כ-200 מ"ר) ודירות גן 5 חדרים (כ-150-160 מ"ר).

התמורה לדיירים:

דירה חדשה בשטח גדול ב-25 מ"ר מהדירה הישנה , וכן חניה לכל דירה ומעלית. הדיירים יקבלו הודעה מראש של כ-90 יום על הפינוי, והחברה משלמת על ההובלות וכן דמי שכירות לכל דייר בהתאם למחירי השוק.

חניה:

כיום יש חניות בבניין (חלק בטאבו וחלק לא), צפויות 95 חניות בחניון תת קרקעי, כך שלכל דירה לפחות חניה אחת .

לו"ז:

הוגשה בקשה להיתר. צפי לפינוי והתחלת בנייה ב-2020 אכלוס הבניין צפוי כ-3 שנים מקבלת היתר.

מיקום מדויק: רמת השרון, מרכז העיר, שדרות ויצמן 12

המצב הקיים: בניין ישן שנבנה בשנות ה-70 הכולל 18 דירות ב-3 קומות, בבניין אין מעלית ויש חניה. השטח הממוצע של הדירות הקיימות עומד על כ-110 מ"ר.

יזם: אנגלאינווסט התחדשות עירונית;

אדריכל: אלכסנדר קרופיצקי ממשרד מטרופוליסארכ