רשת מלונות אוליב קנתה את המותג של מלונות רימונים במיליון שקל

אחרי שמלונות הכשרת הישוב מכרה חלק משמעותי מפעילותה לרשת דן המתחרה, כעת היא מוכרת לרשת המלונות אוליב את הזכות לשימוש בשם המותג "רשת מלונות רימונים" תמורת סכום של מיליון שקל - שאת כולו היא צפויה לרשום כרווח לפני מס

מיקי פדרמן, בעל השליטה במלונות דן / צילום: תמר מצפי
מיקי פדרמן, בעל השליטה במלונות דן / צילום: תמר מצפי

אחרי שחברת מלונות הכשרת הישוב מכרה חלק משמעותי מפעילותה לרשת דן המתחרה, היום (ב') היא עדכנה על מכירת הזכות לשימוש בשם המותג "רשת מלונות רימונים" תמורת מיליון שקל - סכום שאת כולו היא צפויה לרשום כרווח לפני מס. בצד הרוכש נמצאת רשת המלונות אוליב.

במלונות הכשרת הישוב , הנמצאת בשליטת חברת הכשרת הישוב של עופר נמרודי, הסבירו כי מכירת המותג "רימונים" נעשית "במסגרת הפעולות בהם נוקטת החברה לסיום פעילותה המלונאית עד לסוף השנה".

כאמור, בחודשים האחרונים מכרה מלונות הכשרת הישוב לרשת מלונות דן, שבשליטת מיקי פדרמן, שלושה מבתי המלון שלה, לצד מתן אופציה לרכישת מלון נוסף, וכן אפשרות למשא-ומתן לניהול כמה מלונות נוספים, כל זאת תמורת 225 מיליון שקל. בעקבות המכירה, כיום מפעילה מלונות הכשרת הישוב ארבעה בתי מלון באמצעות המותג "רימונים " - רימונים גלי כנרת בטבריה, רימונים טאואר ברמת-גן, רימונים נווה אטי"ב שבצפון הארץ ורימונים ירושלים.

בדוחות הרבעון הראשון של השנה שפרסמה היום מלונות הכשרת הישוב, היא הציגה הפסד של כ-9 מיליון שקל, אחרי שאת 2018 כולה סיכמה בהפסד של כ-21 מיליון שקל.