"משהו טוב שיצא לי מאל על": עמוס שפירא וחלי לוי נישאו

וגם: מי שחקני הגולף שנלחמים בבריחת המוחות

עמוס שפירא וחלי לוי  / צילום: עזרא לוי,
עמוס שפירא וחלי לוי / צילום: עזרא לוי,

איש העסקים עמוס שפירא, מי שכיהן בעברו כמנכ"ל של כמה חברות במשק בהן חוגלה, אל על וסלקום, וכנשיא אוניברסיטת חיפה, נישא ביום חמישי האחרון לזוגתו בשנים האחרונות - חלי לוי, מורה בבית ספר ברושים לחינוך מיוחד. 

לוי ושפירא, המכהן בהתנדבות כיו"ר אלו"ט, האגודה הלאומית לילדים ובוגרים עם אוטיזם,  פנו מראש למוזמני האירוע וביקשו מהם שלא להביא מתנות, אלא לתרום את כל ההכנסות מהחתונה לאלו"ט או לביה"ס ברושים.

את הטקס החגיגי במתחם הלורנס ביפו הנחתה ליהיא לפיד, אם פעילה באלו"ט. בני הזוג נכנסו לחופה כשברקע השיר "בראשית" בביצוע של הזמרת היוצרת רוני גינוסר, שסיפורה התפרסם בתוכנית כוכב נולד בהיותה מאובחנת על רצף האוטיזם בתפקוד גבוה. אל שירתה של גינוסר הצטרף בהמשך שפירא בביצוע משלו לשיר Besame Mucho בסולו חצוצרה.

שפירא סיפר לנוכחים על היכרותו עם לוי, הקשורה בעקיפין לגונן אוסישקין, מנכ"ל אל על, שנכח גם הוא במקום. לדבריו, בהיותו נשיא אוניברסיטת חיפה, הוא טס בטיסת אלעל מניו יורק לתל אביב. "הדיילת ביקשה ממני להחליף מקום ולשבת ליד חלי", נזכר שפירא, "אמרתי לעצמי: מה לא עושים כדי לעזור למוביל הלאומי? היא סיפרה לי ששכחה את המעיל בטרקלין ב-JFK, וכמובן שעזרתי לסדר את העניין. אין מנכ"ל אל על שלא היה מסכים לעשות זאת. הנה משהו טוב שיצא לי מאל על", סיכם שפירא.

שימחו חתן, כלה ועמותה: ד"ר נדין בודו-טרכטנברג, לשעבר משנה לנגיד בנק ישראל, והכלכלן והח"כ לשעבר פרופ' מנואל טרכטנברג; נעמי ואבי שומר, מנכ"ל ומבעלי צומת ספרים, ניר ובברלי ברקת; אלונה ואלי ברקת; אביגדור קפלן, מנכ"ל משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים; פרופ' חגית מסר-ירון לשעבר נשיאת האוניברסיטה הפתוחה וסגנית יו"ר המל"ג; אייל מליס, מנכ"ל תנובה; אריק שור, לשעבר מנכ"ל תנובה; ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט; סוהיל כראם, מנכ"ל ובעלי רדיו א-שמס; היזם החברתי עימאד תלחמי; ואחרים.

נעמי ואבי שומר / צילום: עזרא לוי,
 נעמי ואבי שומר / צילום: עזרא לוי,

אביגדור קפלן / צילום: עזרא לוי,
 אביגדור קפלן / צילום: עזרא לוי,

נדין בודו־טרכטנברג ומנואל טרכטנברג / צילום: עזרא לוי,
 נדין בודו־טרכטנברג ומנואל טרכטנברג / צילום: עזרא לוי,

 

חוגגת חצי יובל במנהטן: DSPG פתחה את המסחר בניו יורק

חלפו 25 שנה מאז שחברת DSPG הונפקה לראשונה בנאסד"ק, ולכבוד כך פתחה אתמול חברת השבבים מהרצליה את יום המסחר בניו יורק.

כנהוג במעמד זה, יכלו העוברים והשבים בכיכר טיימס לחזות במאורע שהוצג על גבי שלטי החוצות ובלחיצת הפעמון שעל הפודיום. 

בחברי ההנהלה והדירקטוריון שהגיעו היו: עופר אליקים מנכ"ל DSP; רן קליר; יאיר סרוסי, לשעבר יו"ר בנק הפועלים; טלי כהן, סמנכ"לית השיווק; גבי זליקסון, מנכ"ל קורנית לשעבר; כמו גם עובדות ועובדים אחרים. 

DSP גרופ נסחרת בנאסד"ק לפי שווי שוק של 323 מיליון דולר. החברה מפתחת שבבים לטלפונים אלחוטיים ולמוצרי מדיה שונים, ומספקת את פלטפורמת הפיתוח שלה לחברות בהן דויטשה טלקום, סמסונג, אמזון, ויטק, פנסוניק, סיסקו, לוגי'טק ואחרות.

עובדי ועובדות DSPG בפתיחת המסחר בנאסד"ק  / צילום: אלכס קמן,
 עובדי ועובדות DSPG בפתיחת המסחר בנאסד"ק / צילום: אלכס קמן,

תורמים לבריאות: מי חנכו את המרכז הראשון לייצור פאות

חיים ומירי ארנטל, מייסדי עמותת זכרון מנחם המבקשת לתמוך בילדים וצעירים חולי סרטן, חנכו ביום חמישי בבוקר בירושלים את המרכז הראשון לייצור ועיצוב פאות המיועד לחולות סרטן. יחד עם בני הזוג חנך את המרכז גם אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל, השותפה לקמפיין תרומת השיער "צמה של עצמה", ותורמת המשאבים לפתיחת המרכז.

נוסף על גוטמן, הגיעו לטקס החנוכה גם נציגים ומנהלים מפרוקטר אנד גמבל העולמית. בתוך כך, נשיא פרוקטר אנד גמבל באירופה, לואי טאסל, בישר במקום על הכפלת תקציב התרומה של הארגון לזכרון מנחם לשנה הקרובה.

את הטקס הנחתה אשת התקשורת סיון רהב מאיר, והשתתפו בו גם נעמה גלעדי, מנהלת קשרי חוץ בפרוקטר אנד גמבל ובכירי מהחברה בישראל ובעולם.

סיון רהב מאיר, חיים ארנטל, אופיר גוטמן ומירי ארנטל / צילום: יוסי זמיר,
 סיון רהב מאיר, חיים ארנטל, אופיר גוטמן ומירי ארנטל / צילום: יוסי זמיר,

על כר הדשא: מי שחקני הגולף שנלחמים בבריחת המוחות

במועדון הגולף שבקיסריה נערך בסוף השבוע האחרון הטורניר השנתי שהכנסותיו הוקדשו לקרן לחקר הסרטן בישראל, בראשות עו"ד תמיר גילת. מטרתו של טורניר הצדקה להעלות את המודעות לחשיבות התמיכה במחקרי סרטן בישראל ובעיקר בגיוס כספים למימון חוקרים מצטיינים בתחום.

באירוע הונצחו לאה זיסקינד, נשיאת הקרן שהלכה לעולמה באחרונה, ועו"ד קרן נהרי, רעייתו של תמיר גילת שנפטרה לפני כשנתיים ממחלת הסרטן. נהרי הייתה מהוגות הרעיון לייסוד טורניר צדקה שכזה. גילת הסביר במקום כי הקרן לחקר הסרטן מבקשת להילחם בתופעת בריחת המוחות של החוקרים הישראלים בכלל וחוקרי הסרטן בפרט, ולהשאירם בארץ.

בשחקני הגולף ובתורמים שעלו על הדשא היו: אליעזר שקדי, לשעבר מנכ"ל אל על; איש העסקים מודי כידון; ראובן אבלגון, מבעלי רוסאריו קפיטל; ואחרים.

אליעזר שקדי, תמיר גילת וראובן אבלגון  / צילום: נמרוד גליקמן,
 אליעזר שקדי, תמיר גילת וראובן אבלגון / צילום: נמרוד גליקמן,