סלקום משיקה ממיר חדש ומעלה את מחירי שירות הטלוויזיה

מחיר חבילת הטריפל הבסיסית יעמוד על 159 שקל לחודש, עלייה של 10 שקלים • חבילת הטריפל תעלה 189 שקל לחודש, ואחרי שנה המחיר יעלה ב–20 שקל • החברה החליטה כי לא תסבסד את נטפליקס בשלב זה, ויוצאת במבצע לחצי שנה של שירות הטלוויזיה שלה בלבד ב–69 שקל לחודש

חברת סלקום מעלה את מחירי הטלוויזיה שלה, ומהיום (ג') מחיר חבילת הטריפל הבסיסית יעמוד על 159 שקל לחודש, עלייה של 10 שקלים. חבילת הטריפל שאליה רוב המנויים מצטרפים, הכוללת את הממיר החדש Master Box 4K פלוס הנתב, תעלה 189 שקל לחודש, ואחרי שנה המחיר יעלה ב-20 שקל.

לרגל השקת הממיר החדש, שיכלול גישה ישירה גם לתכני נטפליקס באמצעות השלט ומתוך האפליקציה של סלקום TV, יוצאת החברה במבצע לתקופה של חצי שנה ומוזילה את חבילת הטלוויזיה ל-69 שקל לחודש, ולאחר מכן המחיר עולה ל-99 שקל לחודש.

ממיר נוסף יעלה 39 שקל לחודש. שדרוג ממיר ללקוח קיים ל Master Box יעלה 10 שקלים נוספים לחודש, במודל השאלה.

סלקום לא תסבסד את נטפליקס כפי שעשתה פרטנר ועושה לסירוגין, והרישום והתשלום לנטפליקס יהיו בנפרד. בהמשך החברה מבטיחה כי התשלום לנטפליקס יתאפשר דרכה.

הממיר החדש, ה-Master Box, מבוסס על מערכת ההפעלה Android TV, תומך בשידור באיכות 4K ובמהירויות של עד 1 ג'יגה. לדברי החברה, הממיר כולל חוויית משתמש מתקדמת, וייחודו הוא גם באפליקציית יוטיוב שכבר מובנית בפנים וכן Chromecast built-in עם סנכרון ישיר למכשיר האנדרואיד.