נשים | פודקאסט

כך הפכתי תחביב אישי לקהילה שמאחדת את נשות העולם

רונית כהן היא צלמת ויוצרת תוכן שעובדת עם אדידס ודיסני העולמית • במקביל היא מנהלת עמוד אינסטגרם, שהפך לקהילה של נשים וספורטאיות בכל העולם • איך הופכים תחביב אישי לקהילה מלאת השראה? • התשובה פשוטה - עם הרבה אש בעיניים • האזינו ל"קומיוניקאסט" – פודקאסט על קהילות

רונית כהן היא דוגמה נהדרת לשילוב בין קהילה שהתחילה מהמקום הכי אישי ובין יצירת הזדמנויות עסקיות ופיתוח קריירה. הפרופיל שלה באינסטגרם, rocor_uns, קרוב לחצות את רף 100,000 העוקבים. מדובר בעמוד שלמעשה הוא קהילה של נשים חזקות וספורטאיות מכל העולם. רונית, שלרוב מתחבאת מאחורי העדשה, מביאה נשים וסיפורים מעוררי השראה לפרונט.

על קהילה שמביאה נשים חזקות לפרונט, צילום וספורט, ניהול קהילה באינסטגרם, הקמת קהילה שהפכה לכרטיס ביקור עסקי, דוגמה לשילוב בין אישי ועסקי והרבה אש בעיניים.

האזינו לפרק של קומיוניקאסט ב"גלובס" - פודקאסט על קהילות בהנחיית טליה תורג'מן. הפרקים הקודמים זמינים באפליקציות הפודקאסטים השונות

■■

Communicast הוא פודקאסט על קהילות.
בכל שבוע תוכלו לשמוע ממנהלי הקהילות המובילים בארץ ובעולם על העשייה שלהם. חלקם עובדים בחברות, ארגונים ועמותות, וחלקם פשוט הקימו קהילות מהלב ומהבטן וגם מצאו להן מודל עסקי. מה זה ניהול קהילה, איך קהילות מצמיחות עסקים, ומה נדרש בכדי להיות מנהלי קהילות? בפודקאסט תמצאו תשובות לשאלות אלה ואחרות.
הפודקאסט הוא בשיתוף מערכת "גלובס", ובתמיכת Rise TLV.

את התוכנית מנחה טליה תורג'מן, מייסדת Secret Dinner, מיזם שעוזר לחברות בפיתוח עסקי בינלאומי על-ידי ארוחות סודיות.
טליה, המובילה את קהילת מנהלי הקהילות הרשמית מטעם פייסבוק בישראל, היא אחת מבין 110 מובילי קהילות מקומיות בכל העולם כחלק מתוכנית Community Leadership Circles.