נהג בחוכמה: מה סיפר ביל פורד על הקריירה שלו

בין אורחי אירועי התחבורה של קהילת Ecomotion שנערכו אתמול במתחם אקספו בתל-אביב, ניתן היה לפגוש גם את ביל פורד, יו"ר פורד העולמית, שהגיע כאורח כבוד

מאיר ארנון, ביל פורד ואורלי דהן / צילום: אסף קליגר
מאיר ארנון, ביל פורד ואורלי דהן / צילום: אסף קליגר

בין אורחי אירועי התחבורה של קהילת Ecomotion שנערכו אתמול (ג') במתחם אקספו בתל-אביב, ניתן היה לפגוש גם את ביל פורד, יו"ר פורד העולמית, שהגיע כאורח כבוד, יחד עם בכירים נוספים מתעשיית הרכב. פורד חלק עם הנוכחים חוויות מהקריירה שלו, ובין היתר הזכיר כיצד נאלץ לשנות את שמו על מנת לחוות את מסלול הקריירה המלא. 

שי רינסקי, מנכ"ל משרד הכלכלה, הסביר כי "הכנס הוא תצוגת תכלית של עוצמתה של קהילת אקומושן לתחבורה חכמה". לדבריו "הכנס מהווה מקום מפגש של מובילות גלובליות בכלכלה העולמית עם האקוסיסטם הישראלי, ליצירת עסקאות, השקעות ושיתופי פעולה". 

ד"ר ענת בונשטיין, ראש מנהלת תחליפי דלקים ותחבורה חכמה אמרה כי "הקהילה הישראלית מוכיחה שוב ושוב את מקומה כסיליקון וואלי של שוק התחבורה החכמה".

עוד נכחו והתרשמו: בוריס שולקין, סגן נשיא חברת MAGNA; טאקאו אסאמה, סמנכ"ל בכיר ברנו-ניסן-מיצובישי; והמארחים: ד"ר יונתן מנוחין, מנכ"ל המכון הישראלי לחדשנות; מאיר ארנון, יו"ר EcoMotion ואורלי דהן המנכ"לית.