קריית שמונה | פודקאסט

איזי שרצקי, מאחוריך: משקיע הנדל"ן של קריית שמונה נחשף

מהמחאה החברתית שפרצה ב-2011 למד אדיר יונסי שצריך לחשוב על כסף, ומהר • אחרי שרכש דירה ראשונה להשקעה בבת ים בגיל 24 בלבד, החליט שקריית שמונה היא מגרש המשחקים הנדל"ני שלו • בינתיים הוא מרוצה • האזינו לפודקאסט הנדל"ן "כסף בקיר"

אדיר יונסי, משקיע נדל"ן בקריית שמונה / צילום:אייל יצהר
אדיר יונסי, משקיע נדל"ן בקריית שמונה / צילום:אייל יצהר

"המחאה החברתית בשנת 2011 למעשה חידדה לי את ההבנה שהחיים הכלכליים בארץ הם יחסית לא פשוטים. וכדי להגיע למקומות שאני רוצה להגיע מבחינת רמת חיים מעבר לעבוד קשה, אני אצטרך עוד מקורות הכנסה. להגיע להון העצמי לדירה שאני רוצה לחיות בה, ייקח לי עד גיל 35 או 40. כך שמחיסכון כנראה שזה לא יקרה", מספר אדיר יונסי, שבזמן המחאה החברתית היה חייל. שנה לאחר מכן השתחרר והחל להתעמק בתחום הנדל"ן, מה שהוביל לרכישת דירה ראשונה להשקעה בשנת 2015.

במסגרת פודקאסט הנדל"ן של "גלובס", "כסף בקיר", שמענו כיצד הוא התחיל עם דירה להשקעה קרוב לבית בבת ים, אבל מהר מאוד התגלגל לשוק שקורץ לו הרבה יותר - קריית שמונה.

הוא בוחר בשוק מעניין. קהל הסטודנטים במכללת תל-חי. "אני מדבר עם סטודנטים כדי להבין מה הצרכים שלהם - עבור מה הם ישלמו איקס כסף יותר או פחות. בסך-הכול הסטודנטים הם בני גילי ומסבירים לי 'תקשיב אני לא רוצה ללכת ולעבור מדירה לדירה ולהתחיל לקנות לטלוויזיה, כי לדירה הזו חסר מיטה ושולחן כתיבה, אז אין לי בעיה, אם אני אכנס למקום שיש בו הכול מא' ועד ת', אני מוכן לשלם עוד 150 שקלים'. ואני מבין שמנגד יש לי משקיעים באותו אזור והם מחפשים תשואה". 

האזינו לסיפור המלא בפודקאסט "כסף בקיר"

■■

האזינו לפרקים הקודמים

כוכבת הילדים המיתולוגית שמשקיעה בנדל"ן במזרח אסיה

הזוג הצעיר שרכש שתי דירות להשקעה 

המשקיע שהימר על רכישת משרדים: "הנכס בשביל הפנסיה שלי"