אביב גפן מצטרף כיועץ תדמית ושיווק לחברת הקנאביס אינטליקנה

גפן יקבל על תפקידו בחברת אינטליקנה שכר ו-100 אלף אופציות במחיר מימוש של 6.6 שקלים - פרמיה של 28% על מחיר המניה הבוקר • "הקנאביס הרפואי כאן כדי להישאר"

אביב גפן / צילום: רויטרס
אביב גפן / צילום: רויטרס

מצעד הסלבס בתחום הקנאביס לא מפסיק, ואחרי הפוליטיקאים, אנשי מערכת הביטחון והמשטרה, אנשי הון הסיכון, הנדל"ן, הכדורגלנים וכוכבי הריאליטי - מגיע גם זמר: אביב גפן מצטרף לחברת אינטליקנה (לשעבר תפן).

גפן מצטרף לחברה בתפקיד יועץ תדמית ושיווק. הוא צפוי לבנות יחד עם החברה תוכנית שיווקית וכן יקדם אותה בעצמו כפרזנטור בקמפיינים פרסומיים של החברה במדיה וברשתות החברתיות. 

גפן יקבל שכר ו-100 אלף אופציות במחיר מימוש של 6.6 שקלים - פרמיה של 28% על מחיר מניית אינטליקנה  הבוקר (ג').

אינטליקנה מגדלת קנאביס ומפתחת מוצרים ייחודיים. היא מנוהלת על-ידי אורי וייס (מנכ"ל) ויונה לוי (יו"ר) ונמצאת בשליטת וייס וחברת אלוויט פארמה, אותה מנהל לוי. החברה נסחרת בבורסה בתל-אביב לפי שווי של 170 מיליון שקל.

גפן מזוהה עם תחום הקנאביס מהבחינה שאביו, יהונתן גפן, היה בין הראשונים בתרבות הישראלית שדיברו על תרבות "הסטלנות", זמן רב מאוד לפני שהעניין היה פופולרי או שהעולם שמע את המונח "קנאביס רפואי". מאז הקפיד לעמוד מאחורי העמדה הזו (החל מ-1983 במופע "בעיקר שירי אהבה", בו סיפר: "עישנתי חשיש, בלעתי LSD, הייתי יהודי", ועד טור בשם "מגלגל וטוב לי" שפורסם ב-2014).

אביב גפן אומנם התכחש לרגע למורשת הזו כמרד נעורים בשירו "אני שונא" ("אני שונא את האלכוהול, אני שונא את החשיש"), אך נראה כי כמו בתחומים נוספים, הוא חזר לשורשים. בנוסף, גפן היה בין אלה שחתמו על המכתב, לצד סלבס ובכירים, לשר גלעד ארדן בקריאה לאשר את חוק אי-ההפללה ב-2016.

גפן מסר היום: "באופן טבעי נפגשו איתי הרבה חברות קנאביס, אך אינטליקנה איגדה בתוכה חבורה של אנשים מבריקים עם ידע, ניסיון, יכולת וחזון אמיתי. אני מצטרף למהפכה של קנאביס רפואי שסחפה אחריה את כולם. הקנאביס הרפואי כאן כדי להישאר, והחדשנות והראשוניות שלו לא מורידה ולו גרם אחד מהעוצמה העתידית של התחום".

אינטליקנה פועלת כאמור בשוק הקנאביס הישראלי ונמצאת בשלבי ההקמה של חווה בישראל. במקביל היא פועלת בפורטוגל. לאחרונה חתמה החברה על הסכם עם חברת מורז לפיתוח משותף של מוצרי קוסמטיקה, אם כי כיום השיווק של מוצרים כאלה בישראל הוא אסור. ככל הנראה החברות מעריכות כי תוכלנה להעביר את הידע בבסיס המוצרים הללו לחו"ל.