מצד אחד שר, מצד שני כוכב ריאליטי? איוב קרא נבחן ל"הישרדות VIP"

שר התקשורת נפגש עם אנשי הפקת "הישרדות" כדי לבחון אפשרות להשתתף בעונה שתצולם בקיץ הקרוב • מדובר בניגוד עניינים, מאחר שמשרד התקשורת אחראי על הרשות השנייה, הגוף המפקח על רשת 13 שבה משודרת התוכנית

שר התקשורת איוב קרא. כוכב ריאליטי? / צלם: איל יצהר
שר התקשורת איוב קרא. כוכב ריאליטי? / צלם: איל יצהר

למרות שהקדנציה של שר התקשורת איוב קרא קרובה לסיומה, נראה כי קרא עדיין לא מצליח להימנע מאירועים שנויים במחלוקת. כך, קרא נפגש עם אנשי הפקת "הישרדות" כדי לבחון את האפשרות להשתתף בעונה הבאה של התוכנית (עונת VIP) שצפויה להצטלם בקיץ הקרוב. התוכנית אומנם משודרת ברשת 13, אך הליהוקים נעשים על-ידי חברת ההפקה שמפיקה את התוכנית - אבוט-המאירי.

המהלך עם קרא אומנם לא הבשיל והסתיים בפגישה אחת עם המפיק, ובכל זאת קשה שלא להרים גבה אל מול ניגוד העניינים הברור בין כובעו כשר התקשורת לכובע של כוכב ריאליטי בהתהוות.

למשרד התקשורת יש נקודות משיקות רבות עם רשת 13. הן באופן ישיר והן מעצם זה שהמשרד אחראי על הרשות השנייה, המפקחת על רשת 13. לכאורה הרשות השנייה היא גוף עצמאי, ובכל זאת שר התקשורת הוא האחראי על המינויים הבכירים בו. נזכיר כי יו"ר הרשות השנייה, יוליה שמאלוב-ברקוביץ', זכתה לביקורת מצד משרד התקשורת, ומינויה לא הוארך בשל התנהלותה בסוגיית מיזוג ערוץ עשר ורשת 13.

ברשת 13 ובחברת אבוט-המאירי סירבו להגיב לידיעה. 

מהרשות השנייה נמסר כי "אם הפרסומים בתקשורת נכונים, הרשות אינה אחראית על התנהלות השר מול גורמי השידור. ישנם גורמים אחרים האמונים על טיפול בנושאים מעין אלה".