איסתא ספורט תמכור לקהל הספרדי חבילות לטוקיו 2020

לאחר שזכתה במכרז, איסתא ספורט תשווק חבילות בספרד ובישראל • מחירי חבילות - הכוללות טיסה, חמישה ימי שהות, חמישה אירועי תחרות, חצי יום טיול וכניסה למתחם האירוח - יתחילו מ-3,000 אירו לאדם

עדו ווג, מנכ"ל איסתא ספורט / צילום: LOCALEYES
עדו ווג, מנכ"ל איסתא ספורט / צילום: LOCALEYES

איסתא ספורט זכתה במכרז של הוועד האולימפי הבינלאומי ותשמש כזכיינית רשמית בספרד של משחקי האולימפיאדה בטוקיו 2020. החברה תשמש במקביל כנציגה הרשמית גם בשוק הישראלי למשחקי האולימפיאדה.

איסתא ספורט חתמה על הסכם לשיווק החבילות עם רשת התיירות הגדולה במדינה Globalia ועם רשת בתי הכלבו הספרדית El Corte Ingles, המחזיקה בחברת תיירות. החבילות יימכרו בבלעדיות בספרד, שוק הנחשב לאחד הגדולים בעולם בתחום משחקי האולימיפאדה.

הוועד האולימפי מקצה כרטיסים לכל מדינה לפי פרמטרים שונים הכוללים את הישגי המדינה בכל ענף ספורט, ההיסטוריה של המדינה באולימפיאדה, גודלה, מיקומה הגאוגרפי ביחס למשחקים וחוזקה בארגוני הספורט העולמיים. בכל הפרמטרים הללו ספרד היא בין המובילות בעולם' וההערכה של עדו ווג, מנכ"ל איסתא ספורט, היא שעשרות אלפי תיירים מספרד יטוסו ליפן כדי לצפות בתחרויות ולהשתתף בחגיגה האולימפית בטוקיו.

איסתא ספורט תשווק את החבילות גם בישראל; כאן ההערכות מכוונות למאות חבילות לקהל הישראלי. מחירי חבילות - הכוללות טיסה, חמישה ימי שהות, חמישה אירועי תחרות, חצי יום טיול וכניסה למתחם האירוח - יתחילו מ-3,000 אירו לאדם.

ווג מסר עוד כי המכרז מהווה קפיצת דרך לשווקים גדולים ומשמעותיים יותר. להערכת החברה, היא צפויה למכור חבילות בספרד בהיקף של 10 מיליון שקל.

אולימפיאדת 2020 חוזרת ליפן אחרי 56 שנה. טקס הפתיחה יתקיים ב-24 ביולי, והמשחקים יסתיימו ב-9 באוגוסט. ארבעה ענפים חדשים ייכנסו למעגל המשחקים בעיר טוקיו: גלישת גלים, טיפוס, סקייטבורד וקראטה.