סרגון מזהירה: עיכובים בהזמנות מהודו יקזזו 20 מיליון דולר מהכנסות הרבעון השני

סרגון, ספקית פתרונות תקשורת אלחוטיים, דיווחה היום על עיכוב במספר הזמנות גדולות מהודו • המשמעות היא שהכנסות הרבעון יסתכמו ב-71-74 מיליון דולר, לעומת תחזית האנליסטים ל-85.5 מיליון דולר

עירא פלטי, מנכ"ל סרגון / צילום: אורה בשן
עירא פלטי, מנכ"ל סרגון / צילום: אורה בשן

הרבעון השני הסתיים שלשום, וכעת מתחילה עונת אזהרות הרווח. חברת הטכנולוגיה סרגון , ספקית פתרונות תקשורת אלחוטיים לקישור בין תחנות הבסיס למתג הראשי ברשת, דיווחה היום (ג') על עיכוב במספר הזמנות גדולות מהודו. בחברה ציפו להכיר בחלק משמעותי מההכנסות מאותן הזמנות עוד ברבעון השני, אך כעת הזמנות אלה יתקבלו רק ברבעון השלישי, וכתוצאה מכך, נדחו הכנסות בהיקף של כ-20 מיליון דולר מהרבעון השני. בחברה מציינים כי יתרת הפעילות העסקית ברבעון השני הייתה דווקא גבוהה מעט מציפיות ההנהלה.

המשמעות היא שהכנסות הרבעון יסתכמו ב-71-74 מיליון דולר, לעומת תחזית האנליסטים ל-85.5 מיליון דולר. סרגון אמנם לא פרסמה קודם לכן תחזית רבעונית, אך החברה כן הציבה לעצמה יעד להגיע לקצב הכנסות רבעוני של 80-85 מיליון דולר. לשם השוואה, ברבעון המקביל ההכנסות היו 88.3 מיליון דולר וברבעון הראשון של 2019 הן הגיעו ל-69.2 מיליון דולר, כשהחולשה ברבעון הראשון הוסברה גם היא בתזמון ההזמנות מלקוחות בהודו. סרגון ציינה בעבר שהיא מצפה שההכנסות השנתיות ב-2019 יהיו דומות לשל 2018.

כתוצאה מהעיכוב בהזמנות ברבעון השני, סרגון תרשום בשורה התחתונה הפסד נקי קטן או רווח נקי קטן לפי כללי החשבונאות המקובלים (GAAP), ועל בסיס Non-GAAP, בנטרול סעיפים חשבונאיים, יירשם רווח נקי קטן. תחזית האנליסטים הייתה לרווח נקי Non-GAAP של 6 סנטים למניה.

סרגון, המנוהלת על-ידי עירא פלטי, נסחרת בנאסד"ק ושווי השוק שלה הוא 244 מיליון דולר.