בורסת השמות: אורי לוין מועמד לתפקיד מנכ"ל בנק הפועלים

על פי הערכות לוין, שנחשב בין הבולטים לתפקיד מנכ"ל דיסקונט, קיבל לאחרונה פנייה בעניין • המנכ"ל הנוכחי אריק פינטו הודיע באפריל על פרישתו מהבנק בסוף השנה

אריק פינטו/ צילום:  איל יצהר
אריק פינטו/ צילום: איל יצהר

אורי לוין, שנחשב כמועמד פנימי בולט, הגם שלא יחיד, לתפקיד מנכ"ל דיסקונט, קיבל לאחרונה, על פי הערכות, פניה שנועדה לבחון האם הוא מעוניין להתמודד על תפקיד מנכ"ל בנק הפועלים. ככל הידוע הוא טרם השיב באופן מוחלט להתעניינות כאמור.

ועדת האיתור בבנק הפועלים , בראשות היו"ר עודד ערן, סיימה זה מכבר את תקופת הגשת המועמדויות מצד אישים שמעוניינים בתפקיד, אך היא עדיין עמלה על מציאת מחליף למנכ"ל הפורש אריק פינטו. כך, לפי שעה טרם הושגה הכרעה והוועדה כנראה בוחנת הרחבה של הרשימה הנוכחית, שכוללת בכירים בבנק כיום ובעבר, וגורמים נוספים ללא קשר ישיר לבנק.

כבר עם מינוי ועדת האיתור ציינו בבנק כי היא עשויה לפנות מטעם עצמה למועמדים, מעבר לכאלה שיגישו לה הצעה רשמית. המנכ"ל הנוכחי אריק פינטו הודיע באפריל על פרישתו מהבנק בסוף השנה. ככל הידוע לוועדת האיתור הוגשו מעל עשר מועמדויות, כשהוועדה כנראה החלה כבר בהליכים מול כמה מהם.

לאחר הודעת הפרישה של פינטו פורסמו הודעות דומות גם מצד מנכ"לית דיסקונט, לילך אשר טופילסקי, ומנכ"לית לאומי, רקפת רוסק עמינח.