שיחקה אותה: חברת AppLovin רוכשת את SafeDK הישראלית

סכום העסקה לא נחשף • החברה הישראלית גייסה 6 מיליון דולר, ובין משקיעה - סטייג' וואן, סמסונג נקסט, מריוס נכט ואדי שלו

נערה בסמארטפון / צילום: shutterstock
נערה בסמארטפון / צילום: shutterstock

חברת AppLovin, פלטפורמת משחקים במובייל, הודיעה על רכישת SafeDK הישראלית. סכום העסקה לא נחשף, אך החברה גייסה במהלך השנים 6 מיליון דולר. מייסדות SafeDK , אורלי שואבי ורוני שטרנברג, ימשיכו לנהל את SafeDK שמשרדיה בהרצליה. החברה הוקמה ב-2014 ובין משקיע הקרנות סטייג' וואן אדי שלו, מריוס נכט, סמסונג נקסט ועוד. משקיע בחברה ציין כי המשקיעים מרוצים מאוד.

SafeDK פיתחה פלטפורמה לניהול ערכת פיתוח תוכנה המבטיחה איכות מודעות, ביצועים ויציבות באפליקציות מובייל. לפי ההודעה לעיתונות, הרכישה תקדם את משימתה של AppLovin לעזור למפתחי משחקים במובייל לגדול ולהגן על האפליקציות שלהם.

ההצטרפות ל-AppLovin הייתה טבעית וברורה", אומרת שואבי. "כחברת סטארט אפ המסייעת למפתחים לייצר את האפליקציות הטובות ביותר במובייל באמצעות טכנולוגיה חדשנית מבוססת פטנטים, אנו נרגשים מאד להצטרף לצוות המנצח של AppLovin .

ב- AppLovin הסבירו כי המטרה ברכישה היא  להביא למפתחים את הכלים הדרושים להם לפתח עסקים מצליחים. התחלנו לעבוד עם SafeDK מאחר שזהו הכלי הטוב ביותר והיחיד בשוק להגנה על בטיחות המותג באפליקציות".

טל סלובודקין, שותף בקרן סטייג' וואן, ציין: "בתחילת הדרך זיהינו את אורלי ורוני כיזמיות בעלות חזון גדול לשוק שדרש פתרונות טכנולוגיים עמוקים, והחלטנו להיות המשקיעים הראשונים בחברה ואף לגבות את החברה בסיבובי ההמשך בהון שאפשר לחברה לגדול ולהרחיב את הפעילות לארצות הברית. בחברה הצליחו ליצור מוצר שלקוחות התאהבו בו, מה שהוביל לצמיחה מהירה והביא בסופו של דבר לרכישה".