הדלפה חדשה של מכשיר פיקסל 4 מעוררת שמועות על מערכת מבוססת מחוות, שתאפשר שליטה במכשיר ללא מגע

הדלפה זו מצטרפת להדלפות קודמות, שהובילו לחשיפה של גוגל מלפני כחודש את גבו של המכשיר החדש • הפעם מתפרסמות תמונות של חזית המכשיר, שגררו גל שמועות לפיהן ייתכן שיהיה בו רדאר למערכת מבוססת מחוות - שתאפשר לבצע פעולות שונות במכשיר מבלי לגעת כלל במסך

גוגל / צילום: Shutterstock, א.ס.א.פ קריאייטיב
גוגל / צילום: Shutterstock, א.ס.א.פ קריאייטיב

הדלפה חדשה חושפת תמונות של מכשירי פיקסל 4 של גוגל, ומעוררת גל של שמועות לגבי תכונות המכשירים שטרם הושקו. התמונות, שפורסמו בחשבון הטוויטר Ice Universe מראות את קדמת מכשירי הפיקסל 4 והגרסה המוגדלת פיקסל 4XL.

 

בתמונה נראה החלק הקדמי של המכשירים כבעל שוליים עבים בהם מספר נקבים. אחד הנקבים נמצא בצד הימני של השוליים העליונות של המכשיר, ומעורר עניין רב, ושמועות לפיהן ייתכן שיהיה בו רדאר למערכת מבוססת מחוות - שתאפשר לבצע פעולות שונות במכשיר מבלי לגעת כלל במסך. לפני מספר שנים גוגל חשפה אב-טיפוס למערכת כזו שכונתה "פרויקט סולי".

בנוסף למערכת פורצת דרך כזו, קיימות שמועות המתייחסות גם לשאר הנקבים שנראים בראש המכשיר - לפיהן הם יאחסנו מצלמת סלפי כפולה, רמקול מרכזי ואף סנסור עבור זיהוי פנים.

בחודש שעבר גוגל חשפה רשמית תמונה של פיקסל 4, בצעד יוצא דופן, בעקבות הדלפות רבות של המכשיר ברשת, אך באותה תמונה נראה רק גב המכשיר. לרוב גוגל לא נוהגת לפרסם תמונות בטרם השקת מוצר, ובציוץ היא התייחסה להדלפות וכתבה כי הסיבה לפרסום התמונה היא "מאחר שנראה שיש עניין סביב המוצר". עוד נכתב בציוץ על המכשיר "חכו שתראו גם מה הוא יכול לעשות".

 

ניתן היה לראות בתמונה כי בגב המכשיר יש עיצוב מצלמה יוצא דופן, עם בליטה מרובעת שבה שלוש עדשות מצלמה. לא ברור בשלב זה אילו פונקציות ייחודיות אותו עיצוב יציע, אך המצלמות במכשירי פיקסל נחשבות לבין המובילות בשוק הסמארטפונים.

באוקטובר 2018 גוגל הכריזה על מכשירי פיקסל 3 ופיקסל 3 XL, ובחודש מאי היא השיקה גם את הסמארטפונים המוזלים פיקסל 3a ופיקסל 3a XL.