נייס זכתה בחוזה הגדול בתולדותיה: 137 מיליון דולר ל-10 שנים

החברה חתמה על חוזה להתקנת פתרונות לתחקור אירועים ברשות התעופה הפדרלית של ארה"ב, ביותר מ-770 אתרים בעולם

מנכ"ל נייס, ברק עילם / צילום : שלומי יוסף
מנכ"ל נייס, ברק עילם / צילום : שלומי יוסף

חברת הטכנולוגיה הישראלית נייס  הודיעה אתמול (ד') על זכייה בחוזה הגדול ביותר שלה עד כה.

על פי הודעתה של נייס, החברה חתמה על חוזה בהיקף של עד 137 מיליון דולר ל-10 שנים, להתקנת פתרונות לתחקור אירועים ברשות התעופה הפדרלית (FAA) של ארה"ב, ביותר מ-770 אתרים ברחבי העולם.

בנייס ציינו כי הפתרונות של החברה יאפשרו לרשות התעופה להגיב מהר יותר לאירועים, על-ידי גישה מהירה למידע, ויסייעו בשיפור הבטיחות בתחבורה.

"מיליוני טסים סומכים בכל יום על רשות התעופה הפדרלית על מנת שתבטיח את בטיחותם", אמר כריס ווטון, סמנכ"ל בכיר בנייס. "בזמנים קריטיים, רשות התעופה הפדרלית צריכה להיות מוכנה כדי לפעול במהירות ולהגיב בצורה חכמה. בנייס אנו מבינים את הצרכים והחשיבות של משימה זו, ונכונים לתמוך ברשות התעופה בשיפור תחקורי האירועים. אנו מצפים להמשך שירות ותמיכה ברשות התעופה, כפי שנעשה לאורך שנים".

נייס, בניהולו של ברק עילם, היא ספקית של פתרונות לניהול קשרי לקוחות וסיכונים. החברה נסחרת בנאסד"ק ובתל-אביב לפי שווי של 9.4 מיליארד דולר.

בתגובה להודעה על החוזה, כתבו אתמול בבנק ההשקעות אופנהיימר: "נייס ממשיכה לזכות בחוזים גדולים, ואנו רואים בזכיות אלה עדות נוספת לכך שהאסטרטגיה של מיקוד החברה בענן, באנליטיקה ובבינה מלאכותית נושאת פירות". באופנהיימר מציינים כי הפתרונות שיוטמעו במסגרת החוזה כוללים מגוון רחב של מוצרים בתחומי ההקלטה והאנליטיקה.

נייס פרסמה בשבוע שעבר את דוחותיה הכספיים לרבעון השני של 2019, ובהם רשמה הכנסות של 381 מיליון דולר, צמיחה של 11% מהרבעון המקביל ורווח נקי Non-GAAP של 80.9 מיליון דולר - צמיחה של 16.7%.