התחרות בשוק התקשורת: סלקום מעלה את מחיר חבילת הטריפל

החברה החלה להודיע ללקוחות הטריפל על העלאת מחיר של 5 שקלים בעלות הנתב האלחוטי, שיעלה מעתה 15 שקל בחודש • מדובר במהלך מוכר שבו במקום להעלות את מחיר החבילה, מעלים את מחיר ציוד הקצה

מנכ"ל סלקום ניר שטרן / צילום: תמר מצפי
מנכ"ל סלקום ניר שטרן / צילום: תמר מצפי

גלי ההדף בשוק התקשורת: סלקום החלה להודיע לחלק מלקוחותיה על העלאת מחירים בטלוויזיה ובאינטרנט באמצעות ייקור הנתבים. 

לקוחות טריפל של סלקום קבלו בימים האחרונים הודעות על כך שמחיר הנתב האלחוטי יעלה ב-5 שקלים לחודש, ממחיר של 10 שקלים ל-15 שקל. מחיר הנתב ללקוחות מצטרפים עומד על 19.90 שקל.

העלאת המחיר ללקוחות הטריפל תחל מהחודש הבא. מסלקום נמסר כי "מדובר בעדכון תעריף שגרתי". 

סלקום בחרה להעלות את מחיר ציוד הקצה ולא את מחיר השירות עצמו, וזאת על-מנת להשאיר את מחיר חבילת הטריפל אטרקטיבי ככל שניתן במסגרת התחרות המתפתחת בשוק. מדובר במהלך מוכר שבו במקום להעלות את מחיר החבילה, מעלים את מחיר ציוד הקצה.

לצד התחרות בין המפעילים, שמביאה לירידות מחירים משמעותיות, ניתן לראות כיצד החברות מחפשות דרכים עקיפות לשמור על רווחיותן. כך לדוגמה החלו החברות לגבות תשלומים על מחירי התא הקולי בסלולר, וכמעט כל החברות ללא יוצא מן הכלל העלו את המחיר בעקבות פרטנר שהייתה הראשונה לעשות זאת.

לאחרונה חלק מהמפעילים שמוכרים חבילות סלולר כולל שיחות לחו"ל, החלו להעלות את תעריפי השיחות. יש להניח כי בתקופה הקרובה נראה עוד העלאות מחיר עקיפות של שירותים נלווים, במטרה לשמור על רמות מחיר נמוכות בשירותים עצמם.