לומניס | פיצ'ר

לומניס חגגה השקה עם מובילי דעה סיניים

חברת המכשור הרפואי חגגה השקת מוצר חדש מבית היוצר של החברה הבת פולוג'ן יחד עם מובילי דעה סיניים פופולריים

אדיב ברוך, ציפי עוזר-ערמון, לואיז ינג ושרון רביד / צילום: אופיר יונה ואלון סגל
אדיב ברוך, ציפי עוזר-ערמון, לואיז ינג ושרון רביד / צילום: אופיר יונה ואלון סגל

חברת המכשור הרפואי לומניס חגגה השקת מוצר חדש מבית היוצר של החברה הבת פולוג'ן יחד עם מובילי דעה סיניים פופולריים. באירוע ציינו את שיתוף-הפעולה הכלכלי המשגשג בין סין וישראל, ובדבריו ציין יו"ר מכון היצוא, אדיב ברוך, כי חשיבות היחסים הכלכליים מתעלים על אלה הפוליטיים.

המכשיר החדש מצטרף לסדרת TriPollar, הסדרה הנמכרת ביותר בקטגוריית הביוטי באתר הסיני Tmall, פלטפורמת המסחר האלקטרוני מקבוצת עליבאבא שלה יותר מחצי מיליון משתמשים פעילים בחודש. "רצינו להנגיש את מכשירי היופי לכולם, לא רק באמצעות הקליניקות אלא באמצעות מכשירים ביתיים, אני גאה ב-TriPollar שמאפשרים זאת", אמרה מנכ"לית לומניס, ציפי עוזר-ערמון. עוד השתתפו באירוע מנכ"לית פולוג'ן, שרון רביד, ובכירי Tmall ביוטי ובהם לואיז ינג, מנהלת התחום.

לומניס היא חברה ישראלית ותיקה, המפתחת ומשווקת מכשירים לטיפול רפואי המבוסס על אנרגיית אור, ומעסיקה במפעלה ביקנעם כמה מאות עובדים. מוקדם יותר השנה נחשף ב"גלובס" כי בניגוד לפרסומים החברה לא נמכרה לקרן CVC הבריטית תמורת סכום של קרוב למיליארד דולר. החברה נמצאת כיום בבעלות מלאה של קרן XIO הבריטית, שרכשה אותה ב-520 מיליון דולר ב-2015 מהבורסה ומבעלי השליטה - קרן ויולה והאחים עופר. ב-2018 רשמה החברה הכנסות של כ-400 מיליון דולר.