yes | בלעדי

קיבלה חיזוק מאפל: שירות הסטרימינג החדש של yes יושק בנובמבר

השירות יושק בשלב הראשון דרך האפל TV ובשלב השני יושק פתרון אנדרואידי

חברת yes קיבלה אתמול חיזוק בלתי צפוי לתוכניותיה לקראת השקת שירות הסטרימינג החדש שלה על גבי האינטרנט, בדמות ההכרזה של אפל על שירות חינם של אפל TV פלוס (שירות הסטרימינג החדש של אפל) לתקופה של שנה.

עבור yes מדובר בהודעה שתחזק את שיתוף הפעולה ואת ההימור שלה ללכת בכל הכוח על הסטרימר של אפל TV, כפי שנחשף ב"גלובס". בכך תנסה yes לבדל את עצמה כמי שמזוהה יותר עם אפל, וזאת בניגוד למתחרותיה שמהמרות על שיתוף פעולה עם נטפליקס. חשוב לציין שהשירות של אפל TV פלוס יהיה פתוח לכל הלקוחות שמשתמשים באפל TV.

אפל צפויה להשיק תוכן חדש, והמוצר שלה מעורר עניין רב בכל העולם וכך גם הציפיות להשקתו. החברה חתמה על הסכמי תוכן עם שורה של שחקנים מפורסמים וגופי תוכן מובילים בתעשייה, והיא מתכוונת להתחרות ראש בראש בנטפליקס, הולו, אמזון פריים וכל יתר שחקני הטלוויזיה.

הטלוויזיה החדשה של yes על גבי האינטרנט צפויה לעלות לאוויר בחודש נובמבר השנה. מפרטים שהגיעו לידי "גלובס" עולה כי במקביל להשקה החברה צפויה להשיק קמפיין גדול. בשבועות האחרונים החלה החברה להפיץ את המוצר במסגרת ניסוי לכמה עשרות בודדות של מנהלים, ולקראת ההשקה המוצר יופץ לאלפי לקוחות כדי לבדוק שהכל עובד לפני ההשקה המסחרית.

כפי שפורסם ונחשף ב"גלובס", yes הולכת להשיק את המוצר החדש על בסיס שיתוף פעולה עם הסטרימר של אפל TV, שנחשב לסטרימר מהמתקדמים בשוק. שיתוף הפעולה בין החברות יאפשר ל-yes לשווק את האפל TV כמוצר שמותאם ללקוחותיה, אך הוא יכלול את כל היכולות והפונקציות שכבר קיימות בו. בשלב מאוחר יותר יושק גם סטרימר אנדרואידי.

עוד עולה כי מדובר במוצר מאד מתקדם, אחרי שב-yes למדו את כל המוצרים הקיימים בשוק. באופן טבעי הוא יכלול את תכונת ה-CATCH UP שזוכה להצלחה רבה, אבל הוא יכלול תכונות נוספות כגון יכולות חיפוש מתקדמות, וכן תכונה שתאפשר לצופה לדעת כמה זמן יש לו עד לסיום צפייה של כל תוכנית, ועוד.

אחת השאלות המסקרנות שעדיין לא ברור מה יהיה לגביה היא האם הגישה לנטפליקס תשולב בתוך עמוד הבית החדש, או שניתן יהיה לקבל את המוצר דרך אפליקציה. ככל הידוע מה שמסתמן נכון לעכשיו הוא שלא יהיה קישור ישיר לנטפליקס בתוך דף הבית של החברה, משום שממילא האפליקציה נגישה מהאפל TV.

לדברי מקורות שונים המוצר הולך להיות מוצר הדגל של החברה, והוא ישווק בעיקר כממיר המרכזי בבית. הממירים הנוספים יתבססו על שידורים דרך הלוויין.