x

שיתוף הפרויקט

סגור

ליאורה עופר

יו”ר ובעלי מליסרון

ליאורה עופר / צילום: ורדי כהנא

גיל: 65 | מצב משפחתי: אם לשניים | לימודים לתואר ראשון בכלכלה ואמנות באוניברסיטת חיפה

גיל: 65 | מצב משפחתי: אם לשניים | לימודים לתואר ראשון בכלכלה ואמנות באוניברסיטת חיפה

נימוקים לבחירה

בעלת השליטה בחברת הנדל"ן המניב מליסרון, הכוללת 21 קניונים. ב–2018 הגיעו הכנסות הקבוצה ל–1.55 מיליארד שקל. הרווחים במחצית הראשונה של 2019 מסתכמים ב–521 מיליון שקל, צמיחה של 67% ביחס למחצית המקבילה אשתקד

 

מחפשת מנכ"ל | שני מוזס

זו הייתה שנה מקצועית מורכבת עבור ליאורה עופר, בעלת השליטה ויו"ר חברת הנדל"ן המניב מליסרון. בחודשים האחרונים היא נקלעה לחילוקי דעות עם המנכ"ל שלה, אבי לוי, בנוגע לחידוש תנאי העסקתו. חילוקי הדעות נגעו לחבילה של מניות מליסרון שלוי רצה לרכוש באמצעות הלוואה של מאות מיליוני שקלים מידי עופר. עלות שכרו השנתית אינה חריגה (166 אלף שקל בחודש, צמוד למדד, ותנאים נלווים נוספים), אבל יחד עם המענקים והתגמול ההוני, הוא מתברג מדי שנה בין שיאני השכר בבורסה.

כך או כך, בחודש האחרון מינה דירקטוריון הקבוצה שבשליטת עופר ועדת איתור למנכ"ל החדש, כשבענף היו מי שהעריכו שלצדדים עדיין נותר זמן לגשר על הפערים, ולהגיע לפשרה. ההחלטה מי יחזיק את המושכות תהיה בכל מקרה משמעותית עבור השנים הבאות. האתגרים עצומים, הן מבחינת החוב של הקבוצה והן מבחינת פעילות הקניונים, הירידה בפדיונות ענף האופנה, והתחרות מהמסחר המקוון, ובראשה כניסת אמזון לפעילות קמעונאית מקומית בישראל.

הצג עוד...