x

שיתוף הפרויקט

סגור
תוכן מקודם

הביוטיטק משנה את חוויית המשתמשת בתעשיית היופי

אלי שגיב , מנכ"ל לוריאל ישראל / צילום: גיא כושי

תעשיית היופי רתמה לשימושה את ההתפתחויות הטכנולוגיות של העשור האחרון. התוצאה: חוויית קנייה מותאמת אישית, שימוש בסימולציות מנבאות מראה ועוד. אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל: "הטכנולוגיה הפכה למנוע העיקרי לחדשנות עסקית וליצירת ערך"

תעשיית היופי רתמה לשימושה את ההתפתחויות הטכנולוגיות של העשור האחרון. התוצאה: חוויית קנייה מותאמת אישית, שימוש בסימולציות מנבאות מראה ועוד. אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל: "הטכנולוגיה הפכה למנוע העיקרי לחדשנות עסקית וליצירת ערך"

הכתבה בשיתוף לוריאל ישראל

בשנים האחרונות קטר ההייטק הוביל את ההתפתחות הדיגיטלית של תעשיות רבות. אחרי שהצעיד את עולם הפיננסים אל תחום הפינטק, תעשייה נוספת החלה בשנים האחרונות להתקדם בדרך הטכנולוגית: תעשיית היופי. הן מבחינה טכנולוגית והן מבחינה פיננסית, טכנולוגיות היופי, הביוטיטק (BeautyTech) מתפתחות בשנים האחרונות בקצב מרשים.

תעשיית הביוטיטק מוגדרת כשימוש בטכנולוגיות חדשות לייצור והתאמה אישית (פרסונליזציה) של מוצרי טיפוח, כגון אלגוריתמים של בינה מלאכותית (AI) ומציאות רבודה (AR). אלה, למשל, מסייעים להתאים את צבע הסומק או השפתון לפנים עד להדמיה של איפור מבלי הצורך למרוח אפילו טיפה ממנו על העור, או לאבחון מדויק של העור.

אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל / צילום: גיא כושי

הצג עוד...