חוזה משמעותי לאלוט עם לקוח קיים, בהיקף עשרות מיליוני דולרים

ספקית פתרונות האבטחה בתקשורת תמכור ללקוח מאזור EMEA את הפתרון שלה, AllotSmart

ארז ענתבי / צילום: איל יצהר
ארז ענתבי / צילום: איל יצהר

חברת הטכנולוגיה אלוט  הודיעה היום על חוזה משמעותי, שהיקפו עשרות מיליוני דולרים. מניית החברה עלתה בשעות הצהריים ב-4% בבורסה בת"א.

אלוט, בניהולו של ארז ענתבי, מספקת פתרונות עבור מפעילות תקשורת, ביניהם פתרונות אבטחה. בעבר התמקדה החברה בייעול השימוש בציוד התקשורת בליבת הרשת, אך תחום זה נשחק לאורך השנים.

החוזה החדש נחתם עם לקוח קיים של החברה מאזור EMEA (אירופה, המזה"ת ואפריקה) ובמסגרתו אלוט תמכור ללקוח את הפתרון שלה, AllotSmart. אלוט מצפה לקבל חלק מהתשלום כמקדמה, ולהכיר ביתרת ההכנסות מהחוזה לאורך מספר שנים. החברה מציינת בדיווח כי הרווחיות בחוזה החדש דומה לרווחיות הממוצעת בחברה. במקביל, הנהלת אלוט מותירה ללא שינוי את התחזית השנתית שלה ל-2019, וממשיכה לצפות להכנסות של 106-110 מיליון דולר. המשמעות היא צמיחה של 10.6%-14.8% בשנת 2019 ביחס להכנסות שנרשמו בשנת 2018 - שהייתה שנת צמיחה ראשונה אחרי שלוש שנות ירידה בהכנסות.

במחצית הראשונה של 2019, אלוט רשמה הכנסות של 51.9 מיליון דולר, צמיחה של 16% לעומת המחצית הראשונה ב-2018. לפי כללי החשבונאות המקובלים (GAAP), אלוט רשמה הפסד נקי של 4.9 מיליון דולר, צמצום של 20.3% לעומת התקופה המקבילה, ועל בסיס Non-GAAP, בניכוי סעיפים חשבונאיים שונים, ההפסד הנקי הסתכם ב-4 מיליון דולר, עלייה של 10.1%.

אלוט נסחרת בנאסד"ק ובתל אביב ושווי השוק שלה הוא 268 מיליון דולר, אחרי עלייה של 25% במחיר המניה בשנה האחרונה.