דוח פינטק | פודקאסט

כך סטארט-אפ ישראלי יתחבר ישירות למוסדות פיננסים בחו"ל

הפלטפורמות האינטרנטיות הגדולות שינו את העולם • אובר, איביי, אמאזון ועוד מאפשרות נקודת מפגש ענקית ושוק ישיר שמחבר לקוחות עם סוחרים קטנים וטרפו את הקלפים לתמיד • ועכשיו מגיע תור עולם הפיננסים • האזינו לפודקאסט "דוח פינטק" - פרק אחרון לעונה

פינטק / איור: Shutterstock
פינטק / איור: Shutterstock

אחד היתרונות של רשת האינטרנט הוא היכולת לחבר, וזה ככל הנראה בדיוק מה שחסר בעולם הפינטק. מצד אחד, מוסדות פיננסים גדולים, כבדים, עשירים ובעלי לקוחות. מהצד השני יזמים שמשבשים את השוק, מחדשים, יוצרים וגם מאיימים על הגדולים. חלק מהסטארט-אפים שואף למכור למוסדות הגדולים, והם מצדם, רוצים להכיר, לחדש ולקנות.

מה שחסר הוא אתר היכרות. וזה בדיוק מה שמאפשר ה-FusionFabric.cloud. פלטפורמה המחברת מוצרי סטראט-אפים אל לקוחות גדולים, מאפשרת הרצה בטוחה של המוצרים החדשים ומכירה למוסדות הגדולים.

אורחים באולפן: סיגל דרוקר, אחראית פיתוח עסקי וגו-טו מרקט בחברת פינסטרה; ודרור קפלן, מנהל קבוצת השירותים והפיתוח עסקי של חברת פינסטרה.

■■

ד"ר אושי שהם קראוס הוא דוקטור לפילוסופיה של הכלכלה, עוסק בלימודי עתידים בתחום הפיננסי. לימד במשך שנים בבתי הספר לכלכלה ולמינהל עסקים במכללה למינהל. מרצה ויועץ בתחומי ה-Fintech Wealthtech ,Insurtech. מרצה על התפתחויות טכנולוגיות קרובות והשפעתן על סקטורים שונים בתעשייה ומדריך בשימוש בסכמות חשיבה מתחום לימודי העתידים לטובת עבודה ארגונית. ניתן להשיג את אושי באתר הבית או במייל.

המוזיקה בפרק מאת Kevin Macleod