שרון גל יחליף את נגה ניר-נאמן בהגשת התוכנית "ברקוד" ברשת 13

בתחילת השבוע הודיעה רשת כי ניר-נאמן החליטה לפרוש מהגשת התוכנית "ברקוד", אולם היא תמשיך בפעילותה בחדשות 13 • ברשת מקווים שגל יצליח לשחזר ברצועת הפרה-פריים את ההצלחה שהייתה לו בזמנו בתוכנית "לילה כלכלי"

שרון גל / צילום: תמר מצפי
שרון גל / צילום: תמר מצפי

רשת 13 מחזקת את נוכחותו של שרון גל על המסך: גל יחליף החל מנובמבר את נגה ניר-נאמן בהגשת התוכנית "ברקוד" . ניר-נאמן החלה להגיש את התוכנית עוד בערוץ עשר לפני המיזוג עם רשת, תחילה כמוסף בתוך מהדורת החדשות ולאחר המיזוג כתוכנית יומית ששודרה בשעה 19:30.

בתחילת השבוע הודיעה רשת כי ניר-נאמן החליטה לפרוש מהגשת התוכנית, אולם היא תמשיך בפעילותה בחדשות 13, תוביל פרויקטים מיוחדים בנושאי הצרכנות, התיירות והתעופה במהדורה המרכזית ותמשיך להגיש את המהדורה המרכזית כמגישה שלישית.

נזכיר כי לשרון גל היסטוריה ארוכה עם ערוץ עשר, שהיום הוא החלק המרכזי ברשת 13. הוא החל ככתב וכפרשן. לאחר כשש שנים ייסד והגיש את "לילה כלכלי", שהפכה לאחת הרצועות המצליחות של הערוץ. בהמשך הועלו נגדו טענות שונות, והקריירה שלו קיבלה סטייה בלתי צפויה, אולם בחודשים האחרונים הוא חזר בהדרגה לשמש כשחקן חיזוק ברשת. יש להניח כי לכך סייעו הדעות הימניות המובהקות שלו, שמצטלבות עם הניסיונות שעושה רשת לגוון את המסך ולמתן את התדמית השמאלנית שיש לחדשות 13 (שבנויה על חברת החדשות של ערוץ עשר).

לאחר המיזוג וכדי לנסות ולהשיב מלחמה לתוכנית המצליחה של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' בקשת 12, נבחר גל להגיש יחד עם רני רהב את רצועת השידור של ימי שישי ב-18:00 בערב. לאחרונה הוא חזר ללב המיינסטרים של המסך כפרשן פוליטי במהדורת החדשות של יום שישי. עתה כאמור מקווים ברשת שגל יצליח לשחזר ברצועת הפרה-פריים את ההצלחה שהייתה לו בתוכנית "לילה כלכלי".