כתב אישום בכפוף לשימוע נגד יו"ר קק"ל, בת זוגו ובנם

עפ"י החשד, דני עטר ובני משפחתו ביצעו עבודות שיפוץ נרחבות בביתם ביישוב גן נר ללא היתר כדין

פרקליטות המדינה הודיעה היום (ד') כי היא בוחנת הגשת כתב אישום בכפוף לשימוע נגד יו"ר קק"ל דני עטר, בת זוגו חיה עטר ובנם אדם עטר. "לאחר בחינת חומר הראיות בעניינם נמצא כי יש מקום להעמדתם לדין בגין עבירות בנייה ללא היתר ושימוש ללא היתר, וזאת בכפוף לשימוע", נכתב בהודעת הפרקליטות. מכתב שימוע נשלח גם למהנדס פורסאן מסאד, "אשר על-פי החשד מסר מידע כוזב לוועדה המקומית בבקשה לקבלת היתר בנייה".

"על-פי כתב החשדות, ביצעו בני הזוג עטר ובנם, ללא היתר כדין, עבודות שיפוץ נרחבות בביתם ביישוב גן נר במועצה האזורית גלבוע, בנו בריכת שחייה, כאשר חלקה במקרקעין שייעודו שטח ציבורי, וכן פרצו דרך ליד בריכת השחייה, על-פי החשד בניגוד לחוק", כתבו בפרלקיטות. "בין היתר, פירקו החשודים על-פי החשד, ללא היתר, את הגג של בית המגורים וחלק מהקירות, הקימו כאמור בריכת שחייה בסטייה מההיתר, יצקו בטון על הדרך שפרצו סמוך לבריכת השחייה שייעודו שטח ציבורי ובנו מסלעות חדשות. לאחר סיום העבודות, עשו החשודים שימוש במקרקעין, ובכלל זה בבריכת השחייה ובדרך שנפרצה, וזאת ללא היתר כדין.

"בנוסף, כך על-פי כתב החשדות, הגיש המהנדס פורסאן מסאד, שתפקידו היה לפקח על עבודות הבנייה בבית, לוועדה המקומית בקשה להיתר בנייה, אליה צירף תוכנית אשר לא אושרה על-ידי הוועדה ואשר לא נכנסה לתוקף, וזאת במטרה להשיג היתר בנייה".

*** חזקת החפות: ההליכים המשפטיים בענייניהם של החשודים הם בעיצומם. כל החשודים מכחישים בתוקף את המיוחס להם, ועומדת להם חזקת החפות.