משרד קרמר דוידוביץ' לא יספק יותר שירותי ייעוץ תקשורת לבנק ישראל

יועץ התקשורת אלי דוידוביץ', שליווה את הנגיד הנוכחי ואת קודמתו ואת המפקחים על הבנקים, דודו זקן וד"ר חדוה בר , החליט שלא להגיש את מועמדותו להתקשרות נוספת עם בנק ישראל

אמיר ירון/ צילום: איל יצהר
אמיר ירון/ צילום: איל יצהר

משרד קרמר דוידוביץ' מסיים את שרותיו למתן ייעוץ תקשורת לבנק ישראל, לפרופ' אמיר ירון ולקודמתו. יועץ התקשורת אלי דוידוביץ', שליווה את הנגיד הנוכחי ואת קודמתו ואת המפקחים על הבנקים, דודו זקן וד"ר חדוה בר, החליט שלא להגיש את מועמדותו להתקשרות נוספת עם בנק ישראל.

נגיד בנק ישראל, פרופ' אמיר ירון הודה היום לדוידוביץ' ולצוות משרדו על "השירות האיכותי והמקצועי שהעניק לבנק ישראל בשנים האחרונות, תוך זמינות ואמינות ראויות לציון. המציאות התקשורתית והשיח הציבורי בה פועל בנק ישראל משתנה כל העת, לאור הסביבה הכלכלית והשינויים החלים בעולם התקשורת. לאור אלו, אלי ידע להציג להנהלת בנק ישראל ולדוברות הבנק את האתגרים התקשורתיים ולהציע כיצד להנגיש את המסרים של הבנק לציבור, תוך התחשבות במאפיינים הייחודיים של בנק ישראל במרחב הציבורי, והבנה מעמיקה של המשמעות התקשורתית של קשת התחומים הכלכליים ונושאי המדיניות והרגולציה בהם הבנק עוסק. הוא סייע מאוד לפעולות ההסברה של הבנק בתחומים השונים."