בשל סערת ההנפקה: פיילוט המגורים של WeWork נעצר

ל"גלובס" נודע שהחברה אינה מתכוונת בשלב זה להמשיך לקדם את מיזמי מתחמי המגורים המשותפים בארץ • לחברת Welive, שהינה חברת בת של WeWork, יש שני פרויקטים למגורים משותפים במנהטן ובוושינגטון הבירה

ההודעה הדרמטית על ביטול ההנפקה של חברת WeWork ממשיכה לעורר הדים, גם בארץ. אנשי הנהלת WeWork בארץ אינם מתראיינים בימים אלה, אך ל"גלובס" נודע היום (א') שהחברה אינה מתכוונת בשלב זה להמשיך לקדם את מיזמי מתחמי המגורים המשותפים בארץ. מצד שני, חשוב להדגיש שמאז שהוקמו שני פרויקטי המגורים המשותפים בניו יורק ובוושינגטון הבירה, החברה לא הקימה פרוייקטים אחרים.

לחברת Welive, שהינה חברת בת של We Company (וויוורק), יש שני פרויקטים למגורים משותפים במנהטן ובוושינגטון הבירה. החברה מציעה דירות סטודיו, דירות שבהן עד 3 חדרי שינה וגם אזור עם לינה משותפת ללילות בודדים. בפרויקטים של Welive יש חללים משותפים כמו חדרי מפגש ואירוח, "מטבח שף", סטודיו ליוגה, חדר כביסה ועוד. בכל המבנים יש שוער, שירותי נקיון ואינטרנט. המחיר ההתחלתי לדירת סטודיו בניו יורק הוא 3,050 דולר ובוושינגטון 1,500 דולר.

בראיון ל"גלובס" בפברואר 2018 אמר אמר מנהל Welive העולמי ג'יימס וודז שבחברה מתייחסים לשני הפרויקטים בניו יורק ובוושינגטון, כאל מעבדות שיאפשרו לבחון את המוצר. אולם, על אף הכוונות וההצהרות, חברת Welive לא הרחיבה את פעילותה בתחום, גם בחו"ל. בכתבה שהתפרסמה שלשום (ו') באתר Bisnow, הובהר שמצד שני, מותגים אחרים של דיור שיתופי, הפועלים בארה"ב ובאנגליה - כגון  למשל Ollie ,Medici The Collective - רואים הצלחה ושגשוג.