ערך מוסף: גם בבורסה לניירות ערך פתחו את שנת הלימודים האקדמית

שנת הלימודים האקדמית נפתחה הבוקר, ואת המאורע ציינו גם בבורסה לניירות ערך, שם הפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב פתחה את המסחר

שנת הלימודים האקדמית נפתחה הבוקר, ואת המאורע ציינו גם בבורסה לניירות ערך, שם הפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב פתחה את המסחר.

על הפודיום עלו: אמנון נויבך, יו"ר הבורסה; פרופ' משה צבירן, דיקן הפקולטה לניהול; פרופ' דן עמירם, סגן דיקן הפקולטה, וד"ר שי לוי מהפקולטה, שהרצה בהמשך על "מדיניות הגילוי של חברות ציבוריות בארה"ב בנושא מתקפות סייבר". המחקר הצביע, בין היתר, על חברות שאינן מדווחות למשקיעים בזמן אמת על התקפות סייבר, ועל מנהלים שמוכרים בעת כזו את מניות החברה בכדי לגרוף רווחים.

צבירן הסביר רגע לפני הלחיצה על הפעמון, כי "פתיחת שנת הלימודים האקדמית בבורסה מסמלת את הקשר ואת הדיאלוג בין לימודי מנהל עסקים לבין הזירה העסקית. השנה אנו שמים במרכז העשייה הענפה בתחומי החדשנות והיזמות, זרקור על עולם הסייבר והקשר לעולם העסקי ולשוק ההון במציאות דיגיטלית המציפה אתגרים מורכבים. מדובר באחד האיומים המרכזיים עימם מתמודדות כיום הנהלות בכל העולם, והאחריות להיערך ולהגן מפניו מוטלת על הדרג הניהולי הבכיר ובכלל זה מנכ"לים, דירקטורים וכל שדרת הניהול".

כאמור, בתום הטקס הרשמי נערכו הרצאות, ולצד הרצאתו של לוי הסביר ליאור נבון, מנהל מכירות ופיתוח שווקים בבורסה, על חלקה החדשני.

 (צילום: סיון פרג')