עוד מגדל בר"ג: 55 קומות במקום תחנת דלק בצומת עלית

הוועדה המקומית רמת גן אישרה להפקדה את התוכנית להקמת מגדל משרדים בצומת ארלוזורוב וז'בוטינסקי, בהמשכם של המגדלים טיים טאואר ואמות אטריום

 

 

מגדל משרדים חדש בצומת ארלוזורוב וז'בוטינסקי / הדמיה: אימג' viewpoint
מגדל משרדים חדש בצומת ארלוזורוב וז'בוטינסקי / הדמיה: אימג' viewpoint

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה רמת גן אישרה ביום חמישי שעבר להפקדה את תוכנית "מגדל בס". מדובר בתוכנית להקמת מגדל בצומת הרחובות ארלוזרוב וז'בוטינסקי, במקומה של תחנת דלק שפועל במקום מזה שנים רבות. המגדל, בתכנונו של האדריכל גיא מילוסלבסקי, יתנשא לגובה של 55 קומות ויכלול תמהיל שימושים מגוון שיכלול מסחר, משרדים וגם שטחים ציבוריים. בסך הכל כוללת התוכנית 60,600 מ"ר משרדים וכן 600 מ"ר מסחר. יוזמת התוכנית היא חברת "משה בס ובניו".

שטח הפרויקט ממוקם בסמיכות לתחנה של הרכבת הקלה (הקו האדום) ועל כן תקני החניה בו מצומצמים במיוחד. תרומתו המשמעותית של המבנה לסביבתו היא הקירוי של רחוב המעיין, שנמצא בגב התוכנית, וחלק משכונת ראשונים. כחלק מהתכנון הרחוב ישוקע, וכך יאפשר גישה תת קרקעית לחניוני הבניינים העתידיים ברחוב, ובו זמנית, יווצר מרחב ציבורי להולכי הרגל מעליו.

מהאדריכל גיא מילוסלבסקי נמסר כי, "בעיצוב המגדל ביקשנו לתת תחושה ברורה של גוף הנדסי פשוט מחופה כולו בזכוכיות והנראה כאבן יקרה המושחזת בפאותיה הצרות. חלק בלתי נפרד מהתוכנית הינה התייחסות של המגדל אל המרחב הציבורי שסביבו".