נדחה מינויים של יגאל רונאי ועודד דולינסקי לדח"צים במגוריט

מגוריט העמידה את השניים למועמדות לתפקיד, מהם התבקשו בעלי המניות לבחור אחד, אך הם החליטו לדחות את המינוי

בעלי המניות של חברת מגוריט החליטו לדחות את מינויים של שני המועמדים שהציגה החברה לתפקיד דירקטור חיצוני (דח"צ) - יגאל רונאי ועודד דולינסקי - כך עולה מעדכון שפרסמה קרן ההשקעות בנדל"ן לאחר אסיפת בעלי המניות.

מגוריט העמידה את השניים למועמדות לתפקיד, מהם התבקשו בעלי המניות לבחור אחד, כשבעניינו של רונאי ציינו במגוריט לקראת האסיפה כי מועמדותו עלתה על הפרק בעקבות פנייה שהתקבלה מחברת הביטוח הפניקס, המחזיקה בכ-11% מהונה (באמצעות אקסלנס).

רונאי (55) כיהן בעבר בין היתר כיו"ר קרן ההשקעות בנדל"ן ריט 1, וכראש החטיבה הפיננסית של בנק דיסקונט, ודולינסקי (39) משמש כסמנכ"ל הכספים של חברת מרכזי הקניות רני צים.

מגוריט היא קרן ההשקעות בנדל"ן (ריט) הראשונה שהוקמה בהתאם לתיקון שנעשה לחוק הריט, ופעילותה מתמקדת בנדל"ן מניב למגורים, במסגרתה היא רוכשת ומשכירה דירות. יזמי הקרן הם עו"ד ארז רוזנבוך, המכהן כיו"ר שלה וחיים ויספיש, והמנכ"ל הוא מתי דב, שבעבר ניהל את חברת הנדל"ן למגורים אזורים.

מאז החלה מנייתה להיסחר בספטמבר 2016, נחלשה מניית מגוריט  בכ-10% ומשקפת לחברה שווי נוכחי של כ-310 מיליון שקל.

בתחילת חודש אוקטובר עדכנה מגוריט כי חתמה על הסכם אופציה לרכישת 55 דירות תמורת כ-137 מיליון שקל בשכונת יד אליהו שבתל אביב מידיה של חברת גינדי החזקות, וכן חתמה על הסכם אופציה להקצאת מניות לגינדי, תמורת כ-23 מיליון שקל.