אלקטרה תקים עבור אפי נכסים ומליסרון פרויקט במתחם שרונה תמורת 715 מיליון שקל

אלקטרה בנייה תעניק לשתי החברות שירותי קבלן ראשי להקמת שני מגדלים בני כ-40 קומות, בפרויקט "LANDMARK TEL AVIV" • מנכ"לי החברות: "קומפלקס היוקרה מציע סביבת מגורים, מסחר ומשרדים בלב אזור הביקוש של תל אביב"

 

החברות אפי נכסים  ומליסרון  דיווחו היום על התקשרות בהסכם קבלנות עם אלקטרה בנייה, שלפיו תעניק להן האחרונה שירותי קבלן ראשי להקמת שני מגדלים בני כ-40 קומות, הכוללות בתוכן גם שתי קומות מסחריות וכן שש קומות תת-קרקעיות בשטח כולל של כ-240 אלף מ"ר בפרויקט "LANDMARK TEL AVIV", בסמוך למתחם שרונה בת"א, שבו הן מחזיקות 50% כל אחת. התמורה הצפויה בגין ביצוע עבודות אלקטרה בפרויקט (קבלן ראשי בלבד) מוערכת בסך של כ-715 מיליון שקל.

פרויקט בניה חדש ברחוב הארבעה / צילום: גיא ליברמן, גלובס
 פרויקט בניה חדש ברחוב הארבעה / צילום: גיא ליברמן, גלובס

הפרויקט ממוקם במתחם שרונה, בצומת הרחובות הארבעה ולאונרדו דה וינצ'י. הוא נמצא בסמוך לפרויקט המגורים שמקימה קבוצת הרכישה הידועה בשם יונייטד שרונה ושבנייתו נמצאת בשלב התת קרקע. Landmark נמצא על מגרש בגודל 13 דונם, והוא כולל שני בניינים כאמור בגובה 40 קומות, מרובי שימושים. קומת הקרקע ובקומה הראשונה יהיה שימוש מסחרי בהיקף כולל של 7,000 מ"ר.

עיקר השימושים בפרויקט יהיה למשרדים, בהיקף כולל של 140 אלף מ"ר. בכל בניין ייבנו 50 דירות, ובסך הכל 100 דירות. כן יכלול הפרויקט חניון תת קרקעי בעומק של שש קומות, מועדון ספורט ובריכה. כן יכלול הפרויקט בית ספר (בית ספר לאמנויות הבמה), וכיכר ציבורית.

אבי ברזילי, מנכ"ל אפי נכסים, ואבי לוי, מנכ"ל מליסרון מסרו כי: "קומפלקס היוקרה מציע סביבת מגורים, מסחר ומשרדים בלב אזור הביקוש של תל אביב, ובמרחק הליכה ממוקדי עניין מרכזיים בעיר. אפי נכסים ומליסרון בחרו באלקטרה לביצוע עבודות הפרויקט, מתוך אמונה ששיתוף הפעולה בין החברות ייתן את המענה המקצועי והאיכותי ביותר".

העבודות צפויות להתחיל בחודש נובמבר 2019 ולהסתיים בתוך כ-5 שנים. מתכנן הפרויקט הוא האדריכל אבנר ישר. אלקטרה, בניהולו של איתמר דויטשר , פועלת בחמישה מגזרים מרכזיים - פרויקטים למבנים ותשתיות בישראל, פרויקטים למבנים ותשתיות בחו"ל, שירות ותחזוקה, ייזום, פיתוח והקמה של נדל"ן וזכיינות. החברה נסחרת בשווי של 4.5 מיליארד שקל, לאחר עלייה של 40% בשנה האחרונה.