אפל השיקה שירות סטרימינג בישראל. מה תקבלו עבור 18 שקל לחודש?

השקת השירות במעל 100 מדינות היא חלק ממהלך רחב יותר של ענקית הטכנולוגיה שמנסה לגוון את הכנסותיה • אפל מציעה את השירות בחינם לשנה שלמה כהטבה לרוכשי מכשירים חדשים

טלוויזיה עם ממיר Apple TV / צילום: Shutterstock.com
טלוויזיה עם ממיר Apple TV / צילום: Shutterstock.com

שירות הסטרימינג החדש של אפל, אפל TV פלוס, שמציעה תכנים מקוריים בהפקת החברה, הושק היום (ו') במעל 100 מדינות, וזמין גם בישראל. השקת השירות היא חלק ממהלך רחב יותר של ענקית הטכנולוגיה, שמנסה לגוון את הכנסותיה בעקבות הירידה במכירות האייפונים, ומתפתחת את תחום השירותים.

השירות בארץ מוצע עם כתוביות בעברית, בעלות של כ-18 שקל לחודש, לאחר שבוע ראשון של ניסיון חינם. בנוסף, אפל מציעה את השירות בחינם לשנה שלמה כהטבה לרוכשי מכשירים חדשים של החברה כמו מכשירי אייפון, אייפד ומאק. ניתן לחלוק כל מנוי בין שישה חברי משפחה.

עם השקת השירות, הוא יציע מציעה תשע סדרות חדשות, בהם תוכנית הדגל "The Morning Show", דרמה בכיכובם של ג'ניפר אניסטון, ריס וויתרספון וסטיב קארל.

לפי דיווחים, אפל השקיעה 6 מיליארד דולר בהפקת תכני השירות, אך היא מציעה ספריית תכנים מצומצמת בהרבה מזו של נטפליקס, או דיסני, שתשיק את שירות הסטרימינג שלה, דיסני פלוס, בשבוע הבא.

תכני השירות זמינים לצפייה באמצעות אפליקציית אפל TV במכשירי אפל השונים, אך גם במכשירים נוספים של חברות מתחרות כמו אמזון Fire TV. בנוסף, התכנים זמינים גם לצפייה ברשת באתר tv.apple.com.