דז'ה-וו למדורת השבט: כמה אנשים צפו אמש בגמר "נינג'ה ישראל"?

גמר "נינג'ה ישראל" ששודר אמש בקשת 12 רשם 27.8% צפייה; מנגד, התוכנית "קינג ביבי" ששודרה ברשת 13 הסתפקה ב-5.5% בלבד • בכך מסיימת "נינג'ה ישראל" עונה מוצלחת במיוחד עם ממוצע רייטינג עונתי של 20.9%

מנצח "נינג'ה ישראל" 2019, גיל מרנץ / צילום מסך
מנצח "נינג'ה ישראל" 2019, גיל מרנץ / צילום מסך

החלק השני של גמר התוכנית "נינג'ה ישראל", ששודר אמש (א') בערוץ קשת 12, הניב רייטינג של 27.8%, וצפו בו כ-813 אלף צופים. ממול, התוכנית "קינג ביבי" ששודרה בערוץ רשת 13 הסתפקה ברייטינג של 5.5% בלבד.

הנתונים הם סוג של דז'ה-וו לנתוני הרייטינג שהתפרסמו בימים שבהם ערוץ 2 היווה את מדורת השבט, ושודרו בו הפורמטים של המגה-ריאיליטי, ומולו התחרה ערוץ עשר עם משאבים דלים בהרבה ותוכן מבודל שעסק באקטואליה.

החלק הראשון של גמר "נינג'ה ישראל", ששודר במוצאי שבת, רשם רייטינג מעט יותר נמוך - 24%, וגם הפער מול רשת היה אז קצת פחות דרמטי - כשהשידור החוזר של התוכנית "פנים אמיתיות" עם אמנון לוי רשם רייטינג של 8%. 

אירוע הגמר של "נינג'ה ישראל" בקשת היה הגמר השני הכי נצפה מאז מיזוג רשת וערוץ עשר, כאשר רק גמר "הכוכב הבא" (גם הוא של קשת) השיג רייטינג גבוה יותר. 

בכך מסיימת "נינג'ה ישראל" עונה מוצלחת במיוחד עם ממוצע רייטינג עונתי של 20.9%, שהם כ-578 אלף צופים - הממוצע העונתי הגבוה ביותר מאז מיזוג רשת וערוץ עשר.