הסתיימה פגישת המו"מ השלישית בין כחול לבן והליכוד; "אווירה טובה ורצינית"

הפערים הגדולים בין המפלגות נותרו בעינם, אך גורם בכיר המעורה בפרטי המו"מ אמר כי חלה התקדמות • בימים הקרובים צפויה להתקיים שיחת המשך

בכפר המכבייה התקיימה הערב (ד') הפגישה השלישית של צוותי המשא-ומתן של כחול לבן והליכוד בכפר המכבייה, מאז שיו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, קיבל את המנדט להרכבת הממשלה.

בפגישה השתתפו ראש צוות המשא-ומתן מטעם כחול לבן, ד"ר יורם טורבוביץ ושלום שלמה. את הליכוד ייצגו השרים זאב אלקין, ויריב לוין ועו"ד מיכאל ראבילו. הפגישה ארכה יותר משעתיים ובהודעת הסיכום נאמר כי הפגישה התקיימה באווירה טובה, רצינית ועניינית. אך הפערים הגדולים בין המפלגות נותרו בעינם. פגישת המשך צפויה להתקיים כבר בימים הקרובים.

אמש פרסמנו ב"גלובס" כי במקביל לפגישות הרשמיות מתקיים משא-ומתן חשאי בין שתי המפלגות, ובו חלה התקדמות בנוגע לכמה מהנושאים המרכזיים לרבות קבלת מתווה הנשיא ויציאה לנבצרות של נתניהו במקרה של כתב אישום. עם זה נותרו עדיין כמה בעיות לפתרון ובהן דרישת כחול לבן כי מפלגות הגוש האחרות ישמעו לכל סיכום בין כחול לבן והליכוד.

גורם בכיר המעורה בפרטי המשא-ומתן אמר כי בפגישה הרשמית היום חלה התקדמות נוספת, וכי הצוותים הללו עסוקים בניסוח ההסכמות עד כה ובד בבד מחדדים את הבעיות והפערים לקראת הדיונים הבאים. הוא הוסיף כי כל אחד מהצדדים הציג שאלות ובפגישה הבאה יוצגו התשובות לשאלות.