מיכל לוצקי פורשת מרשת 13 ותמונה לסמנכ"לית הדיגיטל והפיתוח העסקי של "גלובס"

לוצקי, שעובדת בתחום הדיגיטל למעלה מ-15 שנה, מחליפה ב"גלובס" את סמנכ"ל הדיגיטל ניר אינגביר, שביקש לסיים את תפקידו וחוזר לתעשיית ההייטק

מיכל לוצקי / צילום: מיכה לובטון
מיכל לוצקי / צילום: מיכה לובטון

מיכל לוצקי, סמנכ"לית הדיגיטל של רשת 13, פורשת מהערוץ ומצטרפת ל"גלובס" בתפקיד סמנכ"לית דיגיטל ופיתוח עסקי.

לוצקי עובדת בתחום הדיגיטל למעלה מ-15 שנה. בעבר היא כיהנה כמנכ"לית במספר חברות סטארט-אפ, ובהן אינטלגייט, ויארסלוגיק, אקסטרים ריאלטי ועוד. לפני הצטרפותה לרשת היא ייעצה לערוץ בכל הנוגע לאסטרטגיה דיגיטלית, ועם פרישתו של סמנכ"ל הדיגיטל דאז דובב גולדשטיין, קיבלה על עצמה את התפקיד.

לוצקי הייתה חלק מההנהלה שעברה עם רשת את פיצול ערוץ 2 ואת המעבר לשבעה ימי שידור, וכן בין המנהלים היחידים ברשת שנשארו לאחר המיזוג עם ערוץ עשר.

לוצקי מחליפה ב"גלובס" את סמנכ"ל הדיגיטל ניר אינגביר, שביקש לסיים את תפקידו וחוזר לתעשיית ההייטק ממנה הגיע. אינגביר הקים את מחלקת הדיגיטל ב"גלובס" והוביל את תהליך השדרוג של כלל הפלטפורמות הדיגיטליות. 

במייל לעובדים בו בישרה היום (ב') יו"רית "גלובס" אלונה בר און על המינוי הצפוי, היא נפרדה מאינגביר, אותו הגדירה "נדבך מרכזי בהחזרתו של אתר 'גלובס' כאתר הכלכלי המוביל בישראל". 

"אני רוצה להודות לניר, חבר אישי יקר שלי, שליווה אותי ואת 'גלובס' עוד בתקופה הקודמת לרכישת השליטה מידי כונסי הנכסים של הבנקים", כתבה בר און והוסיפה: "ניר עשה פה ניסים ונפלאות, ממשיך וימשיך ללוות אותנו ולדאוג לנחיתה רכה וידיים טובות שתמשכנה את פועלו".