אייסייט זכתה בחוזה של 15 מיליון דולר לאספקת מערכות ליצרן רכב אמריקאי

החברה פיתחה מערכת ראיית מכונה למעקב אחרי הנהג ברכב אוטונומי • אייסייט לא נקבה בשם היצרן, אך מדובר בשני דגמי רכב חדשים, שייצורם מיועד להתחיל ב-2021

הייטק גלובלי / אילוסטרציה: שאטרסטוק
הייטק גלובלי / אילוסטרציה: שאטרסטוק

חברת הסטארט-אפ Eyesight (אייסייט) טכנולוגיות הודיעה על חתימת חוזה לאספקת המערכות שלה עבור כלי רכב סדרתיים של יצרן רכב אמריקאי גדול. החברה, שמפתחת טכנולוגיות ראיית מכונה משובצות בינה מלאכותית למעקב אחרי הנהג בתוך הרכב, לא נקבה בשם היצרן. החוזה, בהיקף של כ-15 מיליון דולר לאורך מחזור האספקה, הוא לאספקת מערכת ה-DRIVESENSE של החברה לשני דגמי רכב חדשים, שייצורם מיועד להתחיל ב-2021.

דיויד טולוב, יו"ר אייסייט, אמר כי החברה ממשיכה לבנות את נוכחותה בשוק הרכב האמריקאי, וכי "ככל שאנחנו מתקדמים לקראת רכב אוטונומי ברמות מתקדמות יותר של אוטונומי, דרגה 3 ודרגה 4, טכנולוגיות לניטור הנהג צפויה למלא חלק חשוב יותר בבטיחות הנהג ובמעבר בין שליטה של נהג אנוש לשליטה ממוכנת".

החברה הודיעה כי היא ממשיכה בהתרחבות הגלובלית שלה וכי יצרה שיתופי-פעולה ושריינה זכייה במספר חוזי אספקה עם ספקי טיר1 בין לאומיים ויצרני רכב, במטרה להקטין את המערכות שלה בכלי רכב שייצורם יחל כבר ב-2020. החברה מהרצליה, שהוקמה ב-2005, גייסה עד היום כ-50 מיליון דולר בארבעה סבבים. בסבב האחרון בסוף 2018 החברה גייסה כ-15 מיליון דולר.