חני סובול מונתה למנכ"לית קבוצת דיזנהאוז; עפר חודורוב יכהן כיו"ר

סובול, מנכ"לית התאחדות סוכני הנסיעות בחמש השנים האחרונות, תחליף את עפר חודורוב, בעלים ויו"ר הקבוצה, ששימש עד כה בתפקיד המנכ"ל ויכהן כעת כיו"ר פעיל

חני סובול. מונתה למנכ"לית קבוצת דיזנהאוז / צילום: תמר מצפי
חני סובול. מונתה למנכ"לית קבוצת דיזנהאוז / צילום: תמר מצפי

סוגרת מעגל: חני סובול, ששימשה כמנכ"לית התאחדות סוכני הנסיעות בחמש השנים האחרונות, מונתה למנכ"לית קבוצת דיזנהאוז BTC. סובול תחליף את עפר חודורוב, בעלים ויו"ר הקבוצה ששימש עד כה בתפקיד המנכ"ל. חודורוב יכהן כיו"ר פעיל.

סובול, רואת חשבון בהכשרתה, כיהנה בעבר כסמנכ"לית הכספים של קבוצת אי.די.בי תיירות וכסמנכ"לית הכספים של דיזנהאוז. סובול אף הייתה שותפה למכירתה של דיזנהאוז לעפר חודורוב. קודם לכן שימשה כסמנכ"לית כספים בדלק קמעונאות ובשורת תפקידים בשירותי בריאות כללית, שהאחרון בהם היה ראש אגף חשבונאות. 

דיזנהאוז הוקמה ב-1926 (כדיזנהויז) על-ידי יאיר סולומון דיזנהויז. 60 שנה אחרי הקמתה היא נרכשה על-ידי כלל תיירות מקבוצת אי.די.בי. לדיזנהאוז יש כ-40 סניפים בפריסה ארצית בישראל. החברה מעסיקה כ-370 עובדים. דיזנהאוז משמשת כנציגה הישראלית של תאגיד התיירות הגלובלי BCD, הפועל ב-100 מדינות ברחבי העולם.

ב-2015 מכרה אי.די.בי את דיזנהאוז תיירות יוצאת, שהופרדה מפעילות התיירות הנכנסת של החברה (שנשארה בידי ישראייר) לידי חברת BTC תמורת כ-48 מיליון שקל. ב-2018 רכש חודורוב גם את מחצית מפעילות דיזנהאוז תיירות נכנסת מידי ישראייר, בעסקה בהיקף של 26 מיליון שקל. 

דיזנהאוז מחזיקה במותגים צבר, צבר ספורט, קרוזיט ודיזנהאוז מדיקל (לטיפולי שיניים ואסטתיקה באיסטנבול). החברה גם שותפה בסטארט-אפ TravelSuit.  

עפר חודורוב, בעלי ויו"ר קבוצת דיזנהאוז BTC, מסר כי "דיזנהאוז, כמו כל ענף התיירות, עומדת בפני אתגרים רבים, ואני בטוח כי ניסיונה וכישוריה של חני יתרמו להמשך מובילותה וחיזוקה של הקבוצה".

סובול היא בעלת תואר שני במינהל מערכות בריאות מאוניברסיטת באר-שבע ותואר ראשון בכלכלה וחשבונאות מאוניברסיטת תל-אביב. עדיין לא מונה מנכ"ל מחליף לסובול בהתאחדות סוכני הנסיעות. ההליך נמצא בידי ועדת איתור.