עכשיו זה רשמי: קסטרו וקרולינה למקה נפרדים מקים קרדשיאן

קים קרדשיאן לא סיפקה את הסחורה, וקסטרו מסיימת עמה את ההתקשרות

עכשיו זה רשמי: קים קרדשיאן לא סיפקה את הסחורה וקסטרו מסיימת עמה את ההתקשרות. חברת המשקפיים המוזלים שבבעלות קבוצת קסטרו מדווחת היום (ה') על סיום ההתקשרות עם הפרזנטורית קים קרדשיאן באופן מיידי, זאת לאחר שמוקדם יותר החודש עדכנה כי היא בוחנת לעדכן תנאי ההתקשרות מולה.

קרדשיאן שימשה במשך השנה האחרונה כפרזנטורית של מותג משקפי השמש קרולינה למקה בפעילותה בארה"ב, וכאמור כעת, החוזה שנחתם בין הצדדים במקור לתקופה של שנתיים (עם אפשרות להארכה לשנה שלישית), הסתיים אחרי כשנה.

מדוחות הרבעון השלישי שפרסמה קסטרו בשבוע שעבר עולה כי החברה מייחסת חלק ניכר מההפסד התפעולי שלה לפעילות המותג קרולינה למקה בארה"ב.

קסטרו מייחסת בדוחות חלק מהעלייה בהוצאותיה השונות להשקת פעילותה של קרולינה למקה בארה"ב ובסך הכול, בתשעת החודשים הראשונים של השנה בדוחות מעדכנת כי ההשקעה בפעילות זו התקרבה ל-50 מיליון שקל.

זמן קצר אחרי השלמת רכישת הודיס, בספטמבר 2018 החליטה קסטרו לקדם את מוצרי המותג קרולינה למקה בארה"ב וברחבי העולם בסיועה של הידוענית קים קרדשיאן, וזאת כחלק מכוונתה של קרולינה למקה להמשיך ולהתרחב בפעילותה הגלובלית בדגש על ארה"ב.

לצורך כך חתמה קסטרו על הסכם לתקופה של שנתיים מול קרדשיאן. עם חתימת ההסכם העריכו בקסטרו כי עלות ההסכם מול קרדשיאן והקמת פעילות המותג קרולינה למקה בארה"ב תעמוד בטווח של 20-30 מיליון דולר בשנה הראשונה.

על אף זאת, גם היום במסגרת הדיווח מעדכנת קבוצת קסטרו - כאמור הבעלים של קרולינה למקה - כי בכוונתה להמשיך ולבחון את העמקת פעילות המותג קרולינה למקה בארה"ב.