בזק בינלאומי הקימה דאטה סנטר נוסף בהיקף של 40 מיליון שקל

מדובר במתקן החמישי של החברה בישראל, והוא הוקם בראש-העין על רקע הביקושים המתמלאים באתרים הקיימים

חברת בזק בינלאומי הודיעה היום (ב') על השקת מתקן דאטה סנטר חדש בראש-העין, בהיקף של 40 מיליון שקל. מדובר על מתקן חדש בשטח של כ-1,100 מ"ר.

החווה היא החמישית של החברה בישראל ותפעל בנוסף לארבעה מתקני דאטה סנטרס נוספים, שלושה בפתח-תקווה ומתקן נוסף בתל-אביב, כך שלדברי החברה, בסך-הכול תספק בזק בינלאומי שירותי אירוח במתקניה בשטח כולל של למעלה מכ-6,000 מ"ר. כמו כן, בזק בינלאומי מפעילה שבעה אתרים נוספים ברחבי העולם. 

לדברי החברה, מתקן הדאטה סנטר החמישי הושק לאחר שנה אינטנסיבית של חיפוש ואיתור אחר נכסים בישראל שיתאימו להמשך ההשקעות ארוכות-טווח של בזק בינלאומי ברשת הדאטה סנטרס המתרחבת שלה, ולאחר שהצליחה החברה למכור את כלל שטחי האירוח במתקני הדאטה סנטרס הקיימים. 

המתקן של בזק בינלאומי יושב בבניין של חברת אדגר בפארק אפק בראש-העין, שהושכר בחוזה ארוך-טווח לעשר שנים. 

רן גוראון, מנכ"ל בזק בינלאומי, מסר: "בזק בינלאומי תמשיך להשקיע בהרחבת רשת הדאטה סנטר גם בעתיד, על-מנת לספק למגזר העסקי פתרונות IT מקצה לקצה, החל מהשקעה בתשתיות ה-IT ובדאטה סנטרס נוספים שנקים בישראל, וכלה בהרחבת השירותים מנוהלים בענן". 

רון גלב, סמנכ"ל פתרונות לעסקים בבזק בינלאומי, אמר: "האסטרטגיה של בזק בינלאומי לשנים הקרובות כוללת התרחבות מתמדת של רשת הדאטה סנטר והטמעת פתרונות חדשים ויצירתיים, זאת על-מנת להציב את לקוחותינו בחזית הטכנולוגיה, כך שיוכלו לממש את הפוטנציאל העסקי שלהם בצורה מיטבית".