נתניהו לוחץ על ליברמן להתייצב למו"מ של 48 שעות

רה"מ כתב בטוויטר: "נותרה רק אפשרות אחת למנוע בחירות מיותרות: אני קורא לאביגדור ליברמן להיכנס למו"מ מואץ ב-48 השעות שנותרו כדי להקים ממשלת לאומית חזקה לישראל"

בנימין נתניהו ואביגדור ליברמן / צילום: חיים צח, לע"מ
בנימין נתניהו ואביגדור ליברמן / צילום: חיים צח, לע"מ

בניסיון אחרון למנוע מערכת בחירות ראש הממשלה בנימין נתניהו קורא היום (ב') לח"כ אביגדור ליברמן להתייצב למו"מ ל 48 השעות האחרונות.

נתניהו גם הגיב להצהרות ח"כ גנץ וח"כ לפיד יותר מוקדם היום בישיבת סיעת כחול לבן: "גנץ ולפיד, די עם התרגילים השקופים שנועדו להסיט את תשומת הלב מכך שאתם מסרבים להקים ממשלת אחדות לאומית רחבה שתכונן ברית הגנה עם ארה"ב ותספח חלקים נרחבים של יהודה ושומרון".

כך כתב נתניהו בטוויטר, והוסיף: "כיוון שלפיד וגנץ מתמידים בסירובם ועוסקים רק בספינים חלולים, נותרה רק אפשרות אחת למנוע בחירות מיותרות: אני קורא לאביגדור ליברמן להיכנס למו"מ מואץ ב-48 השעות שנותרו כדי להקים ממשלת לאומית חזקה לישראל".

הבעיה בפנייתו של נתניהו היא שמאז חודש אפריל 2019, אחרי שליברמן המליץ על נתניהו בסיומה של מערכת הבחירות הראשונה, הוא לא מצליח להגיע להסכמות בנושאים רבים עם ליברמן. ב-27 במאי, 48 שעות לפני שפקע המנדט להרכבת ממשלה בפעם הראשונה השנה, ניסה נתניהו לערוך מו"מ של 48 שעות עם יו"ר מפלגת העבודה אבי גבאי.

גבאי הביע חרטה לפני יומיים (בתכנית פגוש את העיתונות, בערוץ 12), על כך שהלך להתייעץ עם חברי סיעתו ולא נכנס לממשלה עם נתניהו.