טלכלל השקיעה מיליון דולר תמורת 25% ממניות TechBuddy ישראל

חברת TechBuddy היא סטארט-אפ שבדי שמספק מומחי טכנולוגיה עבור אנשים שמתקשים בפתרון בעיות טכנולוגיות

יואב בן יקר, מנכ"ל טלכלל / צילום: סיון פרג'
יואב בן יקר, מנכ"ל טלכלל / צילום: סיון פרג'

קבוצת טלכלל השקיעה מיליון דולר בחברת TechBuddy בתמורה ל-25% ממניות החברה. ביתרת המניות ממשיכים להחזיק המנכ"ל דניאל פלד והחברה השבדית, שהיא הבעלים של החברה בשבדיה.

לדברי טלכלל, מדובר בסטארט-אפ שנוסד בשבדיה ב-2016 ואשר פיתח פלטפורמה אפליקטיבית, וובית וטלפונית להזמנת מומחי טכנולוגיה המסייעים בפתרון תקלות טכניות, הדרכות, התקנת והגדרת מכשירים ותוכנות בבית הלקוח. 

טלכלל הסבירה כי החברה פעילה במספר מדינות ברחבי אירופה, ובישראל היא כבר משתפת פעולה עם חברות מתחום התקשורת, הפיננסים והשירות הציבורי, במטרה לתת מענה לכל גוף שרוצה להעביר את לקוחותיו תהליך דיגיטציה באופן חלק וקל. בין הגורמים עימם TechBuddy פועלת: פרטנר, יוניפר, בזק, LG, פלאפון, רשויות מקומיות, בנקים, עמותות וגופים ממשלתיים, חברות דיור מוגן ועוד. ההשקעה של טלכלל היא בפעילות הישראלית של TechBoddy. 

יואב בן יקר, מנכ"ל טלכלל, מסר: "לאורך שנות פעילותה קבוצת טלכלל פיתחה התמקצעות בעולמות הסחר הדיגיטלי, מה שהופך את ההשקעה ב-TechBuddy למהלך טבעי ומתבקש במסגרת ההשקעה הראשונה של מיזם ההשקעות החדש שלנו. בישראל כ-1.3 מיליון איש נותרים מנותקים משירותים או משלמים על שירותים שאינם מפעילים בשל קשיי התחברות ותקלות טכניות פשוטות".