אתר השאלות והתשובות Quora השיק גרסה בעברית

אתר השאלות והתשובות נוסד על ידי אדם ד'אנג'לו, לשעבר סמנכ"ל טכנולוגיות בפייסבוק, והושק לראשונה באנגלית ב-2010 • היום Quora פועלת ב-24 שפות ויש לה כ-300 מיליון משתמשים חודשיים פעילים

אתר Quora / צילום: Quora
אתר Quora / צילום: Quora

אתר השאלות והתשובות הפופולארי Quora השיק גרסה עברית אשר נפתחה לציבור הרחב החל מיום ה' האחרון. זאת לאחר שהאתר העברי פעל בגרסת בטא שהייתה פתוחה החל מאוקטובר לקבוצה מצומצמת של אנשים.

Quora הוא אתר שאלות ותשובות שנוסד על ידי אדם ד'אנג'לו, לשעבר סמנכ"ל טכנולוגיות בפייסבוק, והושק לראשונה באנגלית ב-2010. היום Quora פועלת ב-24 שפות ויש לה כ-300 מיליון משתמשים חודשיים פעילים. בין היתר ענו על שאלות בפלטפורמה גם נשיא ארה"ב לשעבר ברק אובמה וראש ממשלת קנדה ג'סטין טרודו.

הפלטפורמה משמשת לשאילת שאלות בנושאים שונים, החל משאלות ידע כללי, דרך שאלות שמזמינות דיון בסוגיה חברתית, וכלה בהתייעצויות מקצועיות או תמיכה טכנית. בין השאלות שנשאלו בפלטפורמה בעברית עד כה היו שאלות כמו "איך לשפר את כישורי הפרזנטציה שלי?", "מהם ספרי המדע הבדיוני הכי טובים שקראת?" ו-"האם עלייה בשכר המורים בישראל תשפיע באופן ישיר על רמת החינוך?".

"אנחנו בונים פלטפורמת תוכן איכותית והמשימה שלנו היא לשתף ולהרחיב את הידע בעולם", נמסר מטעם ד'אנג'לו בהודעת Quora. "מדהים לראות את כל האנשים שנרשמים ויוצרים תוכן. יש דוברי עברית שמשתמשים ב-Quora באנגלית, ועכשיו, עם פתיחת Quora בעברית אנחנו מקווים שיותר אנשים ישתתפו בעברית".