הולמס פלייס תקים יחד עם צמח המרמן קאנטרי קלאב בכפר-סבא

שתי החברות יקימו חברה ייעודית משותפת שתתכנן ותקים מועדוני "פמילי" של הולמס פלייס, הראשון שבהם בשכונת כפר-סבא הירוקה, שיחל לפעול בעוד כשנתיים • הולמס פלייס וצמח המרמן יחלקו ביניהן את הרווחים מייזום הפרויקט, שעלות הקמתו מוערכת בכ-45 מיליון שקל

קרן שתוי, מנכ"לית הולמס פלייס / צילום: יוני רייף
קרן שתוי, מנכ"לית הולמס פלייס / צילום: יוני רייף

חברת הולמס פלייס , המפעילה רשת של מועדוני כושר בארץ, תקים ביחד עם חברת הנדל"ן צמח המרמן  מספר מועדוני כושר, כאשר הראשון שבהם יהיה תחת תת המותג "פמילי" של הולמס פלייס בכפר-סבא. זאת, לאחר שבשנת 2017 זכתה הולמס פלייס במכרז של עיריית כפר-סבא להקמת קאנטרי קלאב בעיר בשיטת BOT (הקמה ותפעול למשך 25 שנים ולאחריהן מסירת המתחם לעירייה).

שתי החברות הציבוריות דיווחו הבוקר (ב') לבורסה כי החליטו להקים חברה ייעודית משותפת שתתכנן ותקים מועדוני "פמילי" של הולמס פלייס, הראשון שבהם בשכונת כפר-סבא הירוקה, שאבן-הפינה להקמתו הונחה בתחילת החודש. המועדון אמור להתחיל לפעול בעוד כשנתיים.

החברה הייעודית תתכנן ותבנה, ולאחר מכן תמסור את המועדון להולמס פלייס, שתפעיל אותו למשך 24 שנים ו-11 חודשים החל מחודש אוקטובר 2019. שתי החברות יחלקו ביניהן את הרווחים שינבעו מייזום הפרויקט, שעלות הקמתו מוערכת בכ-45 מיליון שקל. הולמס פלייס תשלם לחברה הייעודית דמי שכירות בגובה של כ-10% מעלויות הפרויקט.

פורמט מועדוני ה"פמילי" של הולמס פלייס משלב פעילות קאנטרי קלאב עם חוויה של מועדון כושר פרימיום. כיום מפעילה הולמס פלייס שבעה מועדוני פמילי בפריסה ארצית ונמצאת בשלבי תכנון והקמה של שלושה מועדונים נוספים - בכפר-סבא, בחדרה ובהרצליה. בחברה מעריכים כי לאחר שמועדונים אלה יחלו לפעול, תרומתם ל-EBITDA השנתי של החברה תסתכם בכ-15 מיליון שקל.

הולמס פלייס, אותה מובילה המנכ"לית קרן שתוי, נסחרת כיום בשווי של כ-360 מיליון שקל. החברה הצטרפה למועדון החברות הציבוריות לפני קצת יותר משנה (בדצמבר 2017), עת ביצעה הנפקת מניות וגייסה כ-62 מיליון שקל לתוך החברה (לצד הצעת מכר של הבעלים בהיקף של כ-32 מיליון שקל). מאז ועד היום רשמה מניית החברה עלייה של 14% (כולל עלייה של 1.5% היום).

מניית צמח המרמן נסחרה היום ביציבות. מתחילת השנה רשמה המניה עלייה של 143%, ושווי החברה הגיע לכ-328 מיליון שקל.

מנכ"לית הולמס פלייס, קרן שתוי, ציינה היום כי "הולמס פלייס מיישמת את אסטרטגיית הצמיחה המואצת שלה ומרחיבה באופן משמעותי את מספר מועדוני 'פמילי'. כחלק מהתרחבות זו בחרנו לחבור לצמח המרמן, אחת מחברות הייזמות והבנייה המובילות בישראל, בעלת רקורד מרשים, ולהקים חברה משותפת לייזום, תכנון, בנייה, מימון והשכרת מועדוני 'פמילי'. הקמת השותפות תאפשר לנו ליהנות מהרווח הנדל"ני מייזום בניית פרויקט הנדל"ן".