יהודה שריד, מנכ"ל משותף בלודן, פורש מתפקידו

שריד כיהן בתפקידי ניהול שונים בחברה בטרם מינויו כמנכ"ל באוקטובר 1998, וכמנכ"ל משותף יחד עם ארנון אהרון במהלך 20 השנים האחרונות

ארנון אהרון. יישאר מנכ"ל יחיד / צילום: עינת לברון
ארנון אהרון. יישאר מנכ"ל יחיד / צילום: עינת לברון

יהודה שריד, מנכ"ל משותף בחברת לודן, הודיע על סיום כהונתו באופן מיידי (החל מהיום). שריד כיהן בתפקידי ניהול שונים בחברה בטרם מינויו כמנכ"ל באוקטובר 1998, וכמנכ"ל משותף יחד עם ארנון אהרון במהלך 20 השנים האחרונות.

ארנון אהרון ממשיך בתפקידו כמנכ"ל יחיד וייעזר בשדרת הניהול הקיימת לכיסוי מלוא המטלות.

שריד ציין היום (ד') כי "עם הגעתי לגיל 70 החלטתי לפרוש ולסיים את תפקידי כמנכ"ל משותף בלודן. אני מסיים פרק זה בחיי בסיפוק רב נוכח מיצובה של החברה והעתיד הפרוש בפניה. אני חש גאווה על התפתחותה, ובטוח ביכולת מנהליה ועובדיה לעמוד בהצלחה יתרה גם באתגרי העתיד". 

לודן  הוקמה ב-1977, וכעבור 20 שנה הפכה לציבורית. ב-2005 נכנסה לפעילות במערב אירופה, וב-2016 התרחבה לפעילות בסין. החברה פועלת בארבעה מגזרי פעילות: שירותי הנדסה, IT תעשייתי ותחבורה ציבורית, אקולוגיה ואיכות הסביבה ומסחר (החברה מייצגת יצרנים סיניים ומייבאת ציוד עבור פרויקטים שלה ועבור אחרים).

החברה נסחרת כיום בבורסה בשווי של כ-70 מיליון שקל לאחר עלייה של 72% במניה בשנה האחרונה. שריד מחזיק בכ-10% מההון לצד ארנון אהרון המחזיק בכ-16% ממניות החברה, לחברת מגדל 10.2% ולבית ההשקעות ילין לפידות 9.5% מההון.