אסף ברנע ואבינועם ספיר מרימים כוסית לשנת בריאות דיגיטלית

פלטפורמת ההשקעות סנארה ונצ'רס פתחה את השבוע בהרמת כוסית לכבוד השנה החדשה ולכבוד הצטרפותם של שלושה סטארט-אפים ישראליים חדשים

פלטפורמת ההשקעות סנארה ונצ'רס, הקרן המשותפת לחברות הרב-לאומיות טבע ופיליפס, פתחה את השבוע בהרמת כוסית לרגל השנה החדשה, ביחד עם אבינועם ספיר, מנכ"ל טבע ישראל.

עוד סיבה לחגיגה הייתה שם - הצטרפותם של שלושה סטארט-אפים ישראליים חדשים - NanoDrops ,Xtrac ו-LuSeed, המצטרפים לאחר שאושרו על ידי רשות החדשנות וצפויים להתחיל לפעול במסגרת תוכנית המיזמים של סנארה ונצ'רס המטפחת חברות בתחום הבריאות הדיגיטלית.

ננו דרופס, מפתחת פתרון לתיקון ראייה באמצעות טיפות המכילות ננו-חלקיקים, אקסטרק מפתחת אלקטרודות קוצבי לב ו-LuSeed מטפלת במפרצות מח בעזרת שתל חדשני.

אסף ברנע, מנכ"ל סנארה ונצ'רס, בירך על הצטרפותן של החברות החדשות, ואמר כי "יחד נגשים את חזון סנארה לסייע למערכות הבריאות עם פתרונות טכנולוגיים מהפכניים. אין לנו ספק שעם שילוב היכולות והניסיון הרב שמספקת הפלטפורמה ליזמים בזכות טבע ופיליפס, החברות יהיו לסיפורי הצלחה ישראליים. לשמחתי, מאז הקמתה, אפשרה סנארה לחברות רבות לפרוח ולמלא תפקיד חשוב ומשמעותי בחדשנות הישראלית והעולמית בתחום המכשור הרפואי והרפואה הדיגיטלית".