קמן חושפת את הנתונים הכספיים של חברת הקנאביס FTE

לחברת הקנאביס הזרה הראשונה הפועלת כדי להיסחר בבורסה בתל אביב הכנסות של 13.9 מיליון דולר בשלוש הרבעונים הראשונים של 2019 • ה-EBITDA הגיע ל-0.8 מיליון דולר באותה תקופה

קנאביס / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב
קנאביס / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב

חברת קמן  הבורסאית, פרסמה היום לראשונה נתונים כספיים מפעילות חברת הקנאביס האמריקאית FTE, אשר מיועדת להתמזג לתוכה. זו היא חברת הקנאביס הזרה הראשונה הפועלת כדי להיסחר בבורסה בתל אביב. החברה מגדלת ומעבדת קנאביס ומוכרת אותו בחנויות ייחודיות הממותגות תחת שנה. מרכזה בקליפורניה, והיא פועלת במספר אתרים נוספים בארה"ב.

על פי הדיווח, FTE הוקמה ב-2015 וכבר ב-2016 רשמה הכנסות של 4.5 מיליון דולר. הכנסותיה בשלושה הרבעונים הראשונים של שנת 2019 עמדו על 13.9 מיליון דולר. הרווח הגולמי היה 7.7 מיליון דולר וה-EBITDA (רווח לפני ריבית, מסים, פחת והפחתות), היה 0.88 מיליון דולר.

לדברי החברה, ההכנסות השנתיות משתי החנויות שהיא מפעילה בקליפורניה היום, צפויות לעמוד על 18.5 מיליון דולר. בנוסף, FTE השקיעה 5.5 מיליון דולר במפעל יצור שמן קנאביס בקליפורניה, שהושק בספטמבר וצפוי לתרום משמעותית להכנסות החברה כבר השנה, כך על פי הדיווח. היא מחזיקה 50% ממיזם משותף לגידול ועיבוד קנאביס כשמן וכתוסף למוצרי מאכל, במדינת מישיגן. כמו כן יש לה הסכם הפצה עם חברה המשווקת קנאביס אונליין בקליפורניה ובאורגון.

בשנה וחצי הקרובות היא מקווה להגיע ל-5 חנויות פעילות, ובנוסף מתקן הגידול פעיל במישיגן ושני מתקני עיבוד פעילים, בקליפורניה ומישיגן.

לחברה מזומנים בהיקף של כ-0.88 מיליון דולר נכון לסוף התקופה.

קמן נסחרת לפי שווי של 27 מיליון שקל. אם יצא ההסכם לפועל יונפקו ל-FTE מניות שיהוו 80% מהחברה, והיא תוכל להגדיל את האחזקה שלה ל-90% אם תרשום הכנסות רבעוניות המייצגות קצב הכנסה שנתי של 50 מיליון דולר או יותר. כדי שהמיזוג יצא לפועל על קמן להחזיק לפחות 10 מיליון שקל בקופה.