קצר ונגמר: סמנכ"ל הקריאטיב בגיתם, נאור יצחק, פורש

שלושה חודשים לאחר שקודם לראש הפירמידה כחלק משינוי ארגוני במשרד הפרסום, הודיע יצחק כי הוא עוזב לטובת תפקיד בפלייטיקה • יוחלף בתפקיד ע"י מריאן באני, שעבדה לאחרונה במלאנוקס וקודם לכן במשרד הפרסום ברוקנר-יער

נאור יצחק / צילום: אדי גרצמן
נאור יצחק / צילום: אדי גרצמן

תפנית בלתי צפויה בהנהלת הקריאטיב במשרד הפרסום גיתם BBDO: שלושה חודשים בלבד לאחר שהמשרד ערך שינוי ארגוני באופן בו מנוהלים התקציבים - נאור יצחק, אחד משני מנהלי הקריאטיב הבכירים בגיתם, עושה סיבוב פרסה ועוזב את המשרד.  יצחק החליט לעזוב את המשרד לאחר שקיבל הצעה לעבור לחברת פלייטיקה, וחרף הקידום שקיבל רק זמן קצר לפני כן, בחר לקבל אותה.

נזכיר כי קידומו של יצחק, שאמור היה לחלוק את ניהול הקריאטיב בגיתם יחד עם אדי גרצמן, עלה למשרד בפרידה מערן ניר, שקודם רק חודשים ספורים לפני כן לתפקיד מנהל הקריאטיב הראשי. פרישתו של ניר הגיעה במקביל לשינוי ארגוני שנערך במשרד, במסגרתו פוצלו הלקוחות לשלושה אשכולות, כשבראש כל אשכול הוצב סמנכ"ל לקוחות וסמנכ"ל קריאייטיב. יצחק אמור היה להחזיק אשכול לקוחות משמעותי, לצד אדי גרצמן ועידו קריב.

נזכיר כי בשנתיים האחרונות השקיעו בגיתם משאבים בגיוס אנשי קריאטיב הנחשבים למובילים: ראשון הובא לגיתם עידו קריב, לשעבר סמנכ"ל קריאייטיב ביהושע TBWA, שעבר לתקופה קצרה למחלקת הקריאייטיב הפנימית של מלאנוקס וחזר לענף הפרסום. בתחילת 2019 גויס איש הקריאטיב אדי גרצמן, שכיהן כמנהל קריאייטיב במקאן תל-אביב. יצחק הוא האחרון שהצטרף, לאחר שכיהן בעבר בתפקידי ניהול בבאומן-בר-ריבנאי ובמקאן.

באופן טבעי, בגיתם קיבלו את המהלך של יצחק בהפתעה מוחלטת אך התעשתו מהר, ובמקומו תמונה לתפקיד מריאן באני, שעבדה לאחרונה במלאנוקס וקודם לכן במשרד הפרסום ברוקנר-יער.

בגיתם אישרו את הפרטים אך בחרו שלא להגיב לידיעה. 

נאור יצחק מסר בתגובה: "אני רוצה להודות לכל האנשים המוכשרים בגיתם שהעניקו לי את הזכות להיות חלק מהנהלת המשרד, ונרגש להתחיל את האתגר הגדול בפלייטיקה".